رئیس دادگستری زرند؛

دشمن به دنبال بدبین کردن نسل جوان به نظام توحیدی اسلام است/منتظر ویرانگر نباشیم

رییس دادگستری شهرستان زرند گفت: بزرگترین خطری که جامعه را تهدید می کند، بدبین کردن نسل جوان به نظام توحیدی اسلام و فرهنگ اسلامی از سوی دشمنان است.

دشمن به دنبال بدبین کردن نسل جوان به نظام توحیدی اسلام است/منتظر ویرانگر نباشیمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی در شورای مهدویت شهرستان زرند که در محل دادگستری زرند برگزار گردید،گفت:را مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن، تکیه کردن به ارزشهای اسلامی و پیروی از سیره ائمه معصومین و اطاعت از ولی فقیه است.

این مقام قضائی افزود:درصورت اتخاذ موضع انفعالی از ناحیه آحاد ملت خصوصا مسئولین در برابر اینگونه توطئه های فرهنگی دشمنان ، جامعه اسلامی به سمت تباهی کشانده می شود .

وی با اشاره به وظایف منتظران حقیقی در زمان غیبت امام زمان (عج)،گفت:یکی از وظایف اصلی منتظران ظهور شناخت و معرفت نسبت به امام زمان(عج) است.

این مقام قضائی عنوان کرد:منتظر واقعی کسی است که شناخت کافی و وافی نسبت به آقا امام عصر (عج) حاصل نماید چرا که بدون شناخت انتظار معنی و مفهومی ندارد.

محمدی در ادامه با اشاره به موضوع تهذیب نفس و کسب فضائل اخلاقی به موضوع خودسازی فردی اشاره و یکی دیگر از وظایف منتظرین را خودسازی برشمرد وخاطرنشان ساخت:منتظر واقعی پیوسته در صدد کسب فضائل اخلاقی و آراسته شدن به صفات عالیه انسانی می باشند .

این مقام قضائی یادآور شد:در کنار خود سازی بایستی تلاش برای اصلاح جامعه و فرهنگ خودسازی اجتماعی نیز مد نظر قرار گیرد

محمدی گفت: بایستی با برطرف کردن مفاسد اجتماعی از طریق امر به معروف و نهی از منکر و تربیت نسل مهذب و کارآمد زمینه ظهور امام زمان را فراهم آوریم

وی با اشاره به اینکه تا زمینه ظهور فراهم فراهم نشود امکان ظهور میسر نمی شود،افزود:ما در عصر غیبت به انتظار سازنده معتقدیم نه انتظار ویرانگر و در انتظار سازنده ما دنبال اصلاح جامعه هستیم تا امکان حضور حضرت فراهم گردد.

رئیس دادگستری زرند تصریح کرد:انتظار ویرانگر که معتقد است باید جامعه را به فساد کشاند تا حضور حضرت میسر شود هیچگونه جایگاهی در اعتقاد ما ندارد .

انتهای پیام/ح 

انتظار ویرانگر جایگاهی در دین ما ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار