پیش‌بینی ثبت‌نام ۳۰ هزار نفر از یزد برای شرکت در پیاده‌روی اربعین

مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۳۰ هزار نفر از یزد در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند و تاکنون نیز هزار و ۳۰۰ نفر در سامانه سماح اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

پیش‌بینی ثبت‌نام ۳۰ هزار نفر از یزد برای شرکت در پیاده‌روی اربعینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی‌اصغر شریفی با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم یزد از پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: سال گذشته بالغ بر ۲۷ هزار نفر از استان یزد در این مراسم باشکوه شرکت کردند.

وی بیان کرد: امسال نیز با توجه به اینکه تاکنون هزار و ۳۰۰ نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، پیش‌بینی می‌شود ۳۰ هزار نفر از این استان ثبت‌نام کرده و عازم این مراسم معنوی شوند.

شریفی با تاکید بر اینکه زائران حتما باید در سامانه سماح ثبت‌نام کنند، افزود: سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir تنها سامانه مجاز برای ثبت‌نام زائران است.

مدیر حج و زیارت استان یزد عنوان کرد: ثبت‌نام برای شرکت در پیاده‌روی اربعین از چندی پیش آغاز شده و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه سماح مراجعه کرده و اقدام به ثبت‌نام کنند و سپس مدارک خود را بر اساس توضیحات مندرج در سایت برای دریافت گذرنامه و روادید ارائه دهند.

وی تاکید کرد: بهتر است ثبت‌نام به روز‌های پایانی موکول نشود تا هم اقدامات برای دریافت گذرنامه و روادید سریع‌تر انجام شود و هم برنامه ریزی برای ساماندهی، حمل و نقل و ساماندهی زائران به نحو بهتری انجام شود.

شریفی تصریح کرد: تنها زائرانی که در سامانه سماح ثبت‌نام کنند زیر پوشش خدمات خواهند بود در غیر این‌صورت مسئولیت همه موارد در سفر بر عهده خود مسافران و زائران خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: مردم استان یزد امسال نیز همچون سال‌های گذشته حضوری پرشور در این مراسم معنوی داشته باشند و برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در صدور روادید و گذرنامه همکاری لازم را با سازمان حج و زیارت داشته باشند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ف

 احتمال ثبت‌نام ۳۰ هزار نفر از یزد برای شرکت در پیاده‌روی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار