عضو کمیسیون برنامه‌و بودجه مجلس خبر داد:

۴۶۰ هزار تومان برای مالکیت کل سهام عدالت هر شخص باید پرداخت شود

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که می‌خواهند صاحب کل مالکیت سهم خود در سهام عدالت شوند، ۴۶۰ هزار تومان باید پرداخت کنند.

۴۶۰ هزار تومان برای مالکیت کل سهام عدالت هر شخص باید پرداخت شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛هادی قوامی عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی صبح پنجشنبه در جلسه مشترک «شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی» و «شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان» با اشاره به اینکه باید برای حل مشکلات استان لرستان و دیگر استان ها تدبیر درست داشته باشیم، اظهار داشت: متاسفانه همانطور که نماینده ولی فقیه در لرستان گفتند، ما تدبیر نمی کنیم.

وی بر ضرورت بهره گیری از منابع هدفمندی یارانه ها در استان تاکید کرد و افزود: سهام عدالت خودش یک منبع مهم است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: الان در شورای عالی اصل ۴۴ تمدید کردیم تا پایان مهر ماه کسانی که می خواهند صاحب کل مالکیت سهم خود شوند، ۴۶۰ هزار تومان باید پرداخت کنند.

قوامی با تاکید بر اینکه این سهام عدالت خودش منبع بزرگی است که باید استان روی آن فکر کند که چطور آن را به منابع قابل استفاده تبدیل کند، ادامه داد: در خصوص مازاد تولیدات در استان ها باید رابطه مان با دنیا بهتر و قوی تر شود، مشکل تولید در کشور صادرات است و متاسفانه در دنیا بازار ندارند.

ضرورت بهره گیری از منابع هدفمندی یارانه ها در استان ها

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.