نماینده ولی فقیه در لرستان:

رعایت عدالت در کشور با هدایت بودجه به سمت مناطق محروم

نماینده، ولی فقیه در لرستان درشورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: بودجه کشور باید به سمت مناطق محروم هدایت شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نماینده، ولی فقیه در لرستان در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان لرستان گفت: باید بودجه کشور به سمت مناطق محروم که دچار فقر و بیکاری هستند هدایت شده تا عدالت در کشور رعایت شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میر عمادی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نقش اساس و کلیدی برای رشد و توسعه جامعه دارد و باید بودجه را به سمت مناطق محروم ببرد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه برای تولید و اشتغال باید تلاش و برنامه ریزی داشت افزود: این برنامه‌ریزی، مدیریت، برداشتن موانع و تقویت انگیزه‌ها می‌تواند آنچه مدنظر مقام معظم رهبری است را عملی کند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مجلس در راس امور است و باید جلوی سوء مدیریت‌ها را بگیرد گفت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عقل اقتصاد هستند، این افراد باید خلاق و ایده پرداز باشند.

حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی به منابع و ظرفیت‌های لرستان اشاره کرد و گفت: اگر از این ظرفیت‌ها استفاده شود لرستان می‌تواند به یک منطقه اقتصادی، صنعتی و کشاورزی تبدیل شود.

انتهای پیام/د

هدایت بودجه کشور به سمت مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار