مدیر کل ورزش و جوانان تهران:

تکلیف واگذاری باشگاه نفت تهران شنبه مشخص می شود

گل محمدی گفت: روند واگذاری باشگاه نفت با دستور دادسرای فرهنگ و رسانه متوقف شد و این موضوع شنبه هفته آتی مشخص می شود.

تکلیف واگذاری باشگاه نفت تهارن شنبه مشخص می شود/ جهانیان اسناد پرداخت بدهی بیاورد و نفت را در اختیار بگیردرضا گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره متوقف شدن روند واگذاری باشگاه نفت تهران به مالک جدید به وسیله قاضی دادسرای فرهنگ و رسانه و ارتباط این امر به شکایت مالک قبلی این باشگاه اظهار کرد: شنیده ام که دادسرای فرهنگ و رسانه به دلیل شکایت مالک قبلی دستور توقف واگذاری باشگاه نفت را صادر کرده است و البته نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم اما در حال حاضر فعالیت های باشگاه نفت زیرنظر حمیدرضا جهانیان انجام می شود و او همچنان فرصت دارد با تحویل مدارک مربوط به پرداخت بدهی ها، مالکیت باشگاه را برعهده گیرد.

او ادامه داد: قرار بود امروز(چهارشنبه) نشستی درباره واگذاری باشگاه نفت برگزار شود اما از آنجاییکه قاضی اعلام کرده است تا اطلاع ثانوی این انتقال انجام نشود، نشست مذکور لغو شد. قرار است صبح شنبه با قاسم زاده، قاضی دادسرای فرهنگ و رسانه جلسه ای برگزار کنیم و در این باره به جمع بندی برسیم.

گل محمدی ادامه داد: دلیل اصلی توقف روند واگذاری به ابهام های مالکیتی باشگاه نفت مربوط می شود که این موضوع به اداره کل ارتباطی ندارد. اطلاعات من از تصمیم دادسرا محدود است. نامه این نهاد مبنی بر معلق ماندن واگذاری باشگاه نفت به مالک جدید هم به معنی توقف در روند فعالیت های حمیدرضا جهانیان نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درمورد نقایص فراوان مدارک باشگاه نفت گفت: مدارک این باشگاه برای ارائه به afc و دریافت مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا ناقص است اما از نظر اداره کل ورزش و جوانان مدارک مالک باشگاه نفت نقصی ندارد. جهانیان مدارک موردنیاز برای انتقال سهام باشگاه نفت را برای ما ارسال کرده است. از لحاظ قانونی اگر مدارک مربوط به تسویه حساب بدهی های مالیاتی و شخصی باشگاه نفت تحویل و نظر قاضی دادگاه هم جلب شود، انتقال سهام این باشگاه به جهانیان بلامانع است.

گل محمدی درباره دلیل ورود دادسرای فرهنگ و رسانه به ماجرای انتقال سهام باشگاه نفت تهران بیان کرد: این امر جزء مسائل فرهنگی – ورزشی است و تمام دستگاه ها موظف به اجرای دستورات قانونی هستند. در نشست شنبه هفته آینده بین من و قاضی این دادسرا ابهام های مربوط به واگذاری سهام باشگاه نفت برطرف می شود.


انتهای پیام/

اظهارات گل محمدی درباره توقف روند واگذاری باشگاه نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار