کاهش سهمیه نمایندگان ایران با حضور عراقی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا

با توجه به اعطای یک و نیم سهمیه به عراق برای فصل آتی لیگ قهرمانان، سهمیه ایران در این رقابت‌ها کاهش می‌یابد.

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعطای یک و نیم سهمیه به عراق برای حضور نمایندگان این کشور در رقابت های فصل 2018  لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: صحت این امر برای ما محرز نشده است. تا جایی که اطلاع دارم AFC تنها برای برگزاری دیدارهای دوستانه در خاک عراق به این کشور مجوز داده است اما اگر حضور عراقی ها در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده باشد، به احتمال فراوان سهمیه ایران در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا 2+2 می شود.

او درمورد آخرین وضعیت تیم نفت تهران برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: AFC هفته گذشته یک ماه به تیم های ایرانی فرصت داد تا مشکلاتشان را برای کسب مجوز حرفه ای  و حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رفع کنند اما مسائل مالکیتی باشگاه نفت همچنان ادامه دارد و مجوز یک ماه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هم به مالک این باشگاه به پایان رسیده است. بنابراین اگر این مشکلات رفع نشود نفت نمی تواند رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره ادعای حمید منوچهری، سرپرست تیم نفت طلائیه تهران درباره مهلت یک هفته ای  سازمان لیگ برای ارائه فهرست بازیکنان این تیم به منظور حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این موضوع پایه و اساسی ندارد. نفت در ابتدا باید مسائل مدیریتی و بحث پرداخت بدهی هایش را حل کند و سپس برای این اقدام ها دست به کار شود.

انتهای پیام/

نفت از لیگ قهرمانان آسیا محروم می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار