حبیبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترامپ دیوانگی خود را به نمایش گذاشت/پسوندخلیج فارس، قانونی و تاریخی است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: پسوند خلیج فارس پسوند قانونی و تاریخی است و ترامپ با اظهارات کودکانه خود نمی‌تواند تاثیری بر مردم ایران بگذارد.

ترامپ دیوانگی خود را به نمایش گذاشت/پسوندخلیج فارس، قانونی و تاریخی استمحمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره اظهارات اخیر ترامپ و اعلام مواضع خود نسبت به جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: بلند پروازی‌های ابلهانه رییس جمهور جدید امریکا و تضادی که در بسیاری سخنان وی وجود دارد قبل از آن که به دیگر کشور‌ها ضربه‌ای وارد سازد، به مردم این کشور لطمه خواهد زد.

وی افزود: به عنوان مثال ترامپ در اوایل ریاست جمهوری خود به مردم این کشور وعده داد که مایل است تا به امور داخلی این کشور بپردازد، اما دیده می‌شود که حضور آمریکا در افغانستان و منطقه خاورمیانه افزایش یافته است.

حبیبی با اشاره به موضع گیری ترامپ درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سپاه وظیفه و توان خود را برای حفظ انقلاب و پشتیبانی ملت به کار گرفته و به همین دلیل دشمن ابلهی مانند ترامپ با ذکر سپاه به عنوان تشکلی تروریستی تنها دیوانگی خود را به نمایش می گذارد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران برای حفظ تمامیت انقلاب اسلامی و صیانت از نظام از ترامپ اجازه نخواهد گرفت و اظهارات رییس جمهور آمریکا نه تنها منطقی نیست بلکه از سر هیجانات احساسی بی مبنا است و هیچ اثری در سیاست‌های کشور ما نخواهد داشت.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: پسوند خلیج فارس پسوند قانونی و تاریخی است و ترامپ با اظهارات کودکانه خود نمی‌تواند تاثیری بر مردم ایران بگذارد چرا که مردم ما برای حفظ هر وجب از خاک این مرز و بوم بالاترین فداکاری‌ها را انجام می‌دهند.

وی در پایان با اشاره به این امر که درباره برجام مجددا پای میز مداکره نخواهیم‌ نشست، خاطر نشان کرد: مسئولان نظام تصمیم قاطع خود را در این زمینه اعلام کرده اند و هر مسئله‌ای که به امنیت و تمامیت کشور مرتبط است باید بر اساس تصمیم شورای امنیت کشور باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار