ولایتی در جمع خبرنگاران؛

جلسه هیئت نظارت بر برجام امروز تشکیل می‌شود/آمریکا کوچکتر از آن است که اقدامی علیه سپاه انجام دهد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جلسه هیئت نظارت بر برجام بعدازظهر امروز تشکیل می‌شود و نتیجه آن اعلام می‌شود.

جلسه هیات نظارت بر برجام  بعدازظهر امروز تشکیل می‌شودبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی‌اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از دیدار با سفیر سوریه در ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل جلسه هیئت نظارت بر برجام اظهار کرد: این جلسه بعدازظهر امروز تشکیل می‌شود و نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی افزود: به زودی آخرین آثار تکفیری‌ها و تروریست‌ها از سوریه پاک خواهد شد و حاکمیت این کشور به دست دولت قانونی آن خواهد افتاد.

ولایتی تصریح کرد: بی‌شک تمامیت ارضی سوریه مانند عراق مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت قرار خواهد گرفت و هر طرحی که در جهت تضعیف و تجزیه کشورهای منطقه طراحی شود مردم منطقه و جهان اسلام با آن مقابله خواهند کرد و موضع جمهوری اسلامی ایران در عراق کاملا مشخص است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به صحبت‌های دولت آمریکا مبنی بر تحریم‌ سپاه پاسداران و این مسئله که اگر برجام در طی چند روز آینده توسط آمریکا تایید نشود پاسخ ایران چه خواهد بود، بیان کرد: این حرف تازه‌ای نیست و آمریکا باید بداند که سپاه پاسداران نماینده مردم ایران در جبهه مقاومت در برابر زیادی‌خواهی‌ها و توسعه طلبی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد.

وی افزود: سپاه استوانه مقاومت در ایران و منطقه است و بدون شک اگر، تدابیر سپاه نبود امروز داعش بر عراق و سوریه حکمرانی می‌کرد. به همین دلیل است که ‌آمریکا که از حامیان داعش و تروریسم است از سپاه ناراحت است.

ولایتی عنوان کرد: آمریکا کوچکتر از آن است که بخواهد اقدامی بر علیه سپاه پاسداران انجام دهد چرا که تمام مردم ایران یکپارچه و متحدند و از تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنند لذا هرگونه مخالفت با سپاه پاسداران به معنای مخالفت با مردم ایران است .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: اختیار تعهدهای آمریکا به دست فردی غیرقابل پیش‌بینی است که منطقی در گفتار و رفتار وی حاکم نیست. جمهوری اسلامی ایران که توانمندی خود را در عرصه‌های مختلف در زمینه صلح و مقاومت نشان داده است اما همه‌ی گزینه‌ها را روی میز دارد و اگر آمریکا بخواهد اقدامی به عمل آورد باید بداند که با پاسخ قدرتمند ایران مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: وظیفه امضاکنندگان برجام است که آمریکا را وادار کنند تا دست از بی‌منطقی، سرکشی و طغیان در برابر روابط بین‌الملل بردارد چرا که آمریکا در دهه‌های گذشته آبروی خود را از دست داده و این ته‌مانده آبروی آمریکا نیز با اقدامات دولت این کشور از بین خواهد رفت و دیگر جامعه جهانی به این کشور اعتماد نخواهد کرد و این فقدان اعتماد بزرگترین ضرری است که دولت آمریکا باید جلوی آن را بگیرد.

ولایتی افزود: تعداد زیادی از نیروهای تروریستی در ادلب جمع شدند، برای نظارت بر آن‌ها تصمیم گرفته شده که سه کشور ایران، روسیه و ترکیه مراقب باشند تا آن‌ها دست از پا خطا نکنند.

انتهای پیام /

 

جلسه هیئت نظارت بر برجام

 

واکنش ایران به لفاظی های ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
من به کشورم ایرانم افتخار میکنم .ایران در همه عرصه پیروز وسربلند است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
مرگ بررررر امریکا . من چشمای این ترامپو از کاسه در میارم حالا ببین
آخرین اخبار