الناز شاکردوست بازیگر تئاتر شد

الناز شاکر دوست به گروه نمایشی «گم و گور» پیوست و قرار است در این نمایش به ایفای نقش بپردازد.

الناز شاکردوست بازیگر تئاتر شدبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشاور رسانه‌ای نمایش «گم و گور»؛ عنوان تازه‌ترین نمایش امیر مهندسیان است که قرار است از تاریخ 21 آبان ماه سال جاری در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود و این نخستین حضور الناز شاکردوست در یک نمایش محسوب می‌شود و این بازیگر برای اولین بار است که روی صحنه تئاتر خواهد رفت.

پیش از این حضور امیر جعفری در مقام بازیگر در این نمایش قطعی شده بود، تمرین های این گروه نمایشی از مدت‌ها قبل آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

کاوه ابراهیم، علیرضا زارع پرست، فردین شاه حسینی، سمانه آقا زماني بازیگران دیگری هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و با حضور النازشاکردوست لیست بازیگران این نمایش تکمیل شد.

اين نمايش تازه‌ترين محصول گروه نمايش شنل خواهد بود و تهيه‌كنندگی آن بر عهده مرتضی ميرمنتظمی و محمد قدس است. امیر مهندسیان جز کارگردانان جوان در حوزه تئاتر است که پیش از این کارگردانی نمایش‌های «آدم برفی»، «مرحوم»، «جشن» و «لیلی نام تمام دختران ایران زمین است» را برعهده داشته و نويسندگی اين نمايش به طور مشترك برعهده امير مهندسيان و هادی احمدی بوده است.

 

انتهای پیام/

اولین حضور الناز شاکردوست در تئاتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار