وجود بیش از 800 واحد مسکونی پر خطر در منبع آب و کوی رمضان

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از وجود بیش از 800 واحد مسکونی پرخطر در منبع آب و کوی رمضان که جزو سکونت‌گاه‌های غیررسمی و بافت فرسوده اهواز محسوب می‌شوند، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  علیرضا عالی‌پور، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در کوی رمضان اهواز و تخریب 3 واحد مسکونی در خیابان 17 منبع آب که در واقع در خیابان 3 حصیرآباد است، رخ داد.


وی افزود: بر اثر این انفجار دیوار برخی منازل این خیابان ترک برداشت، با توجه به اینکه این واحدهای مسکونی در بخش جنوبی تپه‌های کارون قرار گرفته و تمامی شاخص‌های بافت فرسوده را دارند، می‌توانند از تسهیلات ویژه نوسازی بافت‌های فرسوده استفاده کنند.


عالی پور تصریح کرد: منازل این خیابان نیز به صورت تصرفی احداث شده‌اند و دارای تمامی شاخصه‌های بافت فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی یعنی عدم دسترسی، ناپایداری و ریزدانگی هستند و علاوه بر این وضعیت غیرایمنی دارند.


اظها کرد: بر اساس آمار ارائه شده از سوی اداره‌ کل راه و شهرسازی خوزستان که مورد تأیید شهرداری اهواز نیز قرار دارد، بیش از 818 واحد مسکونی پرخطر در منبع آب و کوی رمضان وجود دارد که جزو سکونت‌گاه‌های غیررسمی و بافت فرسوده اهواز محسوب می‌شوند.


انتهای پیام/و


خطر در کمین منازل همجوار انفجار گاز کوی رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار