حجت الاسلام ذوالنوری ؛

مجلس پیگیرپرداخت بدهی 120 هزارمیلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی

نمایندگان مجلس پیگیر پرداخت به موقع بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی هستند تا این سازمان بتواند به تعهدات خود به نحو احسن و به موقع عمل کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در دیدار مدیرکل و مسؤولان شعب تامین اجتماعی استان با مهم دانستن نقش سازمان تامین اجتماعی در ایجاد و گسترش آرامش و رفاه اجتماعی در جامعه تاکید کرد: تقویت و پویایی تامین اجتماعی اثرات مستقیم و سازنده‌ای در نشاط بخشی به آحاد مردم دارد و مجلس شورای اسلامی آمادگی لازم برای کمک به تامین اجتماعی در مسیر خدمت به مردم را دارد.

وی با اشاره به بدهی 120 هزار میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس پیگیر پرداخت به موقع بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی هستند تا این سازمان بتواند به تعهدات خود به نحو احسن و به موقع عمل کند.

ذوالنوری اظهار کرد: اجرای طرح تحول سلامت کار خوبی بود ولی در این طرح فشار زیادی به سازمان‌های بیمه‌گر به‌ویژه تامین اجتماعی وارد شد و همین امر موجب شده تا این سازمان در دخل و خرج‌هایش با مشکل مواجه شود.

وی حضور مدیران لایق و متعهد در مدیریت ارشد سازمان تامین اجتماعی را غنیمت دانست و تاکید کرد: دکتر نوربخش از مدیران ارزشی، متدین و با سوابق جهادی بوده و توانسته است در مدت حضور خود در راس تامین اجتماعی، خدمات خوبی به مردم و بیمه شدگان ارائه کند.

در ابتدای این دیدار مدیرکل تامین اجتماعی قم با اشاره به گام‌های بزرگ سازمان در مسیر تحقق دولت الکترونیک گفت: سازمان تامین اجتماعی در چهار سال اخیر توانسته است بیش از 16 خدمت را به صورت الکترونیک به مخاطبان خود ارائه کند.

علی اصغر دادخواه افزود: تامین اجتماعی یکی از سازمان‌های پیش رو در تحقق دولت الکترونیک است و توانسته با استقرار و ارائه خدمات الکترونیک روزانه بیش از هزاران تردد درون شهری و برون شهری را کاهش دهد.

انتهای پیام/ت

تلاش مجلس برای پرداخت بدهی 120 هزارمیلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار