جانشین رونالدو در رئال مشخص شده است

جانشین رونالدو در رئال مشخص شده است رونالدو تا سال ۲۰۲۱ با رئال قرارداد دارد و در آخرین مصاحبه خود تاکید کرد که دیگر قصد تمدید ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  رونالدو سال ۲۰۰۹ با ۹۴ میلیون یورو از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست و به گران ترین بازیکن دنیا در آن مقطع تبدیل شد. او با زدن بیش از ۴۰۰ گل ثابت کرده است که رئال در پرداخت آن رقم بالا مرتکب اشتباه نشده است.

سال گذشته بود که فوق ستاره پرتغالی قراردادش را تا ۲۰۲۱ تمدید کرد اما ابتدای تابستان، شایعاتی مبنی بر جدایی او به گوش می رسید. مشکلات مالیاتی رونالدو در اسپانیا باعث شده بود تا اخبار ضد و نقیضی در مورد او شنیده شود؛ اما در نهایت او در رئال ماندنی شد.

جانشین رونالدو در رئال مشخص شده است

پس از بازی هفته گذشته رئال برابر تاتنهام، رونالدو به خبرنگاران گفت که دیگر قصد تمدید قرارداد ندارد و ۲۰۲۱ را به نوعی باید سال جدایی او از رئال بدانیم. مسئولان باشگاه مادریدی اما از حالا جانشین رونالدو را نیز مشخص کرده اند.

طبق ادعای موندودپورتیوو و به نقل از منابع فرانسوی، نیمار گزینه اول جانشینی رونالدو در رئال است و تماس ها بین طرفین از حالا برقرار شده است.

نیمار تابستان امسال با قراردادی جنجالی از بارسا جدا شد و به پی اس جی پیوست. او در حال حاضر گران ترین بازیکن دنیاست ولی باشگاه فرانسوی بیم این را دارد که نیمار چند سال بعد ساز جدایی سر دهد و این ترس بیهوده نیست.

جانشین رونالدو در رئال مشخص شده است

در واقع هرچند نیمار در پی اس جی رقم فسخ قرارداد ندارد ولی اگر روزی تقاضای جدایی بدهد، پی اس جی مجبور به فروشش خواهد شد. به همین دلیل پرز گرفتن موافقت نیمار را برای انتقالش به مادرید کافی می داند.

از سوی دیگر مسئولان پی اس جی در جستجوی راهکاری هستند تا نیمار را همواره راضی نگاه دارند و از هرگونه نارضایتی او در پاریس جلوگیری کنند. باید دید در نهایت تیر کدام باشگاه به هدف خواهد خورد؛ رئال یا پی اس جی؟

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

چه کسی جانشین رونالدو میشود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار