تبدیل جاده نفت به پارکینگ خودرو‌های زائران

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: پارکینگ‌ها در مرز چذابه مهیا شده، اما حجم خودرو‌های زائران نسبب تبدیل جاده نفت به پارکینگ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان اظهار کرد: پس از دستور استاندار برای مهیاسازی زیرساخت های مرز چذابه یک حرکت جهادی در استان تشکیل  شد.

حاجی زاده با ابراز خرسندی از وضعیت خدمات رفاهی به زائران گفت:  با توجه به تمهیدات و پیش بینی هایی که نسبت به ورود زائران در پایانه مرزی چذابه می شد، این زیرساخت ها مهیا شد.

وی حرکت اربعین حسینی را اقتدار تشیع و ادامه راه امام حسین (ع)  عنوان کرد، و افزود: کلیه گروه های نظامی، انتظامی، هنگ مرزی، نیروهای مردمی و شهرداری های اهواز و تهران در کنار دستگاه های اجرایی راه و شهرسازی، پایانه ها و حمل و نقل دست به دست هم داده اند تا خدمات خوبی را به زائران ارائه دهند.

وی بیان داشت: تردد مستمر استاندار، مسئولان و مدیران کل به ویژه در زمینه زیرساخت ها که حوزه عمرانی است، و پیگیری های منظم سبب تغییر و تحول خوبی در بخش زیر ساخت های این مرز شد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه حجم عظیم زائران در مرز چذابه تقریبا با شلمچه برابر است، یادآور شد: در اربعین سال جاری محل مواکب جدید آماده افتتاح بود، اما  با توجه به اینکه در مواکب قدیمی نیز آب، فاضلاب و همه خدمات رفاهی آن پایدار شد، مواکب در محل قدیمی مستقر شدند.

حاجی زاده با تاکید برمهیا بودن زیرساخت های مرز چذابه و تکمیل این زیرساخت ها در سال آینده ابراز امیدواری کرد:  با تمهیدات لازم امیدواریم که در سال های آینده زائران مشکلی نداشته باشند،  و بتوانیم بهترین خدمات رسانی را به آن ها ارائه کنیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار