اربعین حسینی؛

قرائت زیارت اربعین در جوار 40 امامزاده شاخص کرمان

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان با اشاره به برگزارشدن ویژه برنامه اربعین حسینی در تمامی امامزادگان شاخص کرمان از قرائت زیارت اربعین در بیش از40 امامزاده‌ استان خبر داد.

قرائت زیارت اربعین در جوار 40 امامزاده شاخص کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام سید رضا فاطمی با اشاره به فرا رسیدن برنامه های عزاداری اربعین حسینی و برنامه های دهه آخر ماه صفراظهارکرد: تعداد 62 روحانی و مبلغ اعزامی از سوی اداره کل اوقاف استان کرمان به مناطق محروم وآستان امامزادگان شاخص کرمان اعزام می شوند.

وی هدف از اجرای این برنامه ها را نشر فرهنگ معارف اسلامی و ترویج فرهنگ وقف در جامعه بیان کرد و افزود: این مهم در راستای اجرای ویژه برنامه طرح" بصیرت عاشورایی" سازمان اوقاف و امور خیریه کشور همه ساله در ایام محرم صورت می گیرد.

وی با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در دهه آخر ماه صفر، گفت: در برخی از بقاع متبرکه شاخص خیمه‌های معرفت برپا می‌شود که پاسخگویی به شبهات دینی، سخنرانی‌های چند رسانه‌ای، مشاوره در زمینه‌های فرهنگی و دینی از جمله موضوعاتی است که توسط مبلغان در خیمه های معرفت مطرح می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان کرمان با اشاره به برگزارشدن ویژه برنامه اربعین حسینی در تمامی امامزادگان شاخص کرمان خاطرنشان کرد: روز اربعین در بیش از40 امامزاده‌ استان زیارت اربعین قرائت می شود.

وی تصریح کرد: مراسم پیاده روی روز اربعین با عنوان پیاده روی حرم تا حرم در امامزادگان شهرهای سیرجان ،زرند و راین به تاسی از پیاده روی اربعین در کشور عراق برگزار می شود.

فاطمی با اشاره به برنامه ها اوقاف در دهه آخرماه صفر و بیان اینکه اوقاف وظیفه دارد در حفظ شان و منزلت حضرت محمد(ص) تلاش کند افزود: در سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) در 37 بقعه برنامه لبیک یا رسول الله را اجرا ودر سالروز شهادت امام رضا (ع) برنامه های ویژه ای در اماکن متبرکه استان برگزا خواهدشد.

انتهای پیام/ح

 زیارت اربعین در40امامزاده شاخص استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار