بشار اسد به روحانی تسلیت گفت

رئیس جمهور سوریه در پیامی جانباختن شهروندان غرب ایران در حادثه زمین لرزه را به روحانی تسلیت گفت و با مردم ایران ابراز همدردی کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهوری سوریه با ارسال پیامی، جانباختن شهروندان غرب ایران در حادثه زمین لرزه را به رئیس جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت و با مردم ایران ابراز همدردی کرد.

بشار اسد در این پیام ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان و آسیب‌دیدگان زمین‌لرزه در مناطق شمال غرب ایران، حمایت خود از مردم ایران را اظهار داشت و افزود: اطمینان وافر دارم که ملت ایران می‌تواند این مصیبت را پشت سر بگذارد.


متن پیام تسلیت بشار اسد به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
جناب دکتر حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
السلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

با تاسف و اندوه فراوان خبر زمین‌لرزه در منطقه شمال غرب ایران - استان کرمانشاه - را که به جان باختن بیش از 200 تن و زخمی شدن 2هزار تن دیگر انجامیده و خسارات بسیاری پدید آورده است، دریافت نمودم.

اینجانب به نام ملت عرب سوریه و به نام شخص خود خالصانه‌ترین مراتب تسلیت را به جنابعالی، ملت دوست ایران و خانواده‌های مصیبت‌دیده عرض می‌نمایم.

از خداوند بزرگ و توانا برای قربانیان این حادثه رحمت واسعه و برای مصدومان آن شفای عاجل و برای خانواده‌های آنان صبر و شکیبایی مسئلت می‌دارم.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و حمایت خود از ملت دوست ایران، اطمینان وافر دارم که ملت ایران می‌تواند این مصیبت را پشت سر بگذارد و از خداوند مسئلت دارم جمهوری اسلامی ایران را از گزندهای روزگار مصون بدارد.

برادرتان
رئیس جمهوری عربی سوریه
«بشار اسد»

انتهای پیام/

برچسب ها: بشار اسد ، روحانی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۶
تسلیت
آخرین اخبار