خانجانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اقدامات عجولانه برای اصلاح ساختار دولت به نفع کشور نیست

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: اقدام عجولانه و بدون مطالعه درباره اصلاح ساختار دولت به نفع کشور نیست.

جهانبخش خانجانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اصلاح ساختار دولت و تشکیل وازتخانه آب، محیط زیست و منابع طبیعی، اظهار کرد: اصلاح ساختار دولت اقدامی ضروری است و باید به سازمان‌‌های برنامه و اداری استخدامی واگذار شود.

وی با بیان اینکه این دو سازمان باید روی مقوله مهم اصلاح ساختار دولت مطالعه و کار کارشناسی انجام دهند، گفت: متاسفانه در دو دهه گذشته براساس اقدامات غیر کارشناسی برخی سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها را منحل و برخی دیگر را ایجاد کردیم.

خانجانی اضافه کرد: در دولت‌های نهم و دهم سازمان امور استخدامی منحل شد و دیدیم که در این کار چه عواقب بدی برای کشور داشت.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی بیان کرد: اقدام عجولانه و بدون مطالعه درباره اصلاح ساختار دولت به نفع کشور نیست و مشکلاتی  به همراه دارد.

وی به ذکری مثالی در این مورد پرداخت و بیان کرد: سازمان ملی جوانان منحل و زیر مجموعه وزارت ورزش شد، وزارت ورزش در دولت قبلی و دولت فعلی اقدام مهمی برای جوانان انجام نداده است.

خانجانی با بیان اینکه ادغام سازمان امور جوانان و ورزش اشتباه بود، تاکید کرد: ورزش مقوله مهمی است، وقتی که مسئولان وارد تصمیم‌گیری‌های آن حوزه می‌شوند دیگر فرصتی برای رسیدگی به مسائل جوانان نخواهند داشت.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در مورد تشکیل وازتخانه آب، محیط زیست و منابع طبیعی، خاطر نشان کرد: مسئولان باید بررسی کنند که  بار مالی ایجاد وزارتخانه جدید و منفعت آن برای کشور چیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار