با هدف بازسازی یک روستای الگو و مقاوم در برابر زلزله انجام شد؛

تشکیل ستادی با محوریت پژوهشگاه زلزله در وزارت علوم

وزیر علوم ستادی با محوریت پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله به منظور بازسازی حداقل یک روستای الگو با ساختمان‌های مقاوم در برابر زلزله تشکیل داد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، روز چهارشنبه ستادی با محوریت پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله به منظور بازسازی حداقل یک روستای الگو با ساختمان های مقاوم در برابر زلزله تشکیل داد.

غلامی در ابلاغی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارتخانه را مأمور تشکیل ستادی کرد که با محوریت پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله و همکاری پژوهشگاه مواد و انرژی و نیز مشارکت سایر صاحبنظران این حوزه و هماهنگی دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش و... نسبت به بازسازی حداقل یک روستای الگو با ساختمان های مقاوم در مقابل زلزله و همچنین رعایت مسائل زیست محیطی اقدام کند.

غلامی در ذیل این ابلاغ از همکاران دانشگاهی و «خیرین گرانقدر» در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری درخواست کرد تا تأمین منابع مالی و ساخت یک خانه یا مدرسه روستایی مشارکت نمایند.

انتهای پیام/

ابلاغیه غلامی در خصوص تشکیل ستاد زلزله در وزارت علوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار