جهاد کشاورزی خرم‌آباد؛

اختصاص ۴.۵ میلیارد تومان تسهیلات ویژه مکانیزاسیون به خرم آباد

مدیر جهاد کشاورزی خرم‌آباد از اختصاص ۴.۵ میلیارد تومان تسهیلات ویژه مکانیزاسیون به این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مراد بیرانوند، با اشاره به مبلغ مصوب تسهیلات مکانیزاسیون، گفت: در سال جاری مجموع کل مصوب تسهیلات مکانیزاسیون شهر خرم‌آباد ۴.۵ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: از این میزان ۵۰ درصد آن جذب شده و برای مابقی نیز کشاورزان مستعد دریافت تسهیلات شناسایی شده‌ا‌ند و در حال عقد قرارداد با بانک‌های عامل هستیم.

مدیر جهاد کشاورزی خرم‌آباد از افزایش ۱۵ صدم درصدی ضریب مکانیزاسیون در این شهر خبر داد و بیان داشت: ضریب تسهیلات مکانیزاسیون از ۰.۹ به ۱.۰۵ بهبود یافته که نشان از افزایش ۱۵ صدم درصدی این ضریب دارد.

بیرانوند گفت: سال گذشته استان لرستان حائز رتبه نخست در خصوص پرداخت تسهیلات مکانیزاسون شد و پایان سال جاری رتبه این استان در سال ۹۶ اعلام خواهد شد.

وی همچنین از ابلاغ اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی در راستای ایجاد اشتغال پایدار خبر داد و افزود: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات اشتغال پایدار ابلاغ شده که قرار است به ازای هر ۵۰ میلیون تومان یک شغل ایجاد شود.

مدیر جهادکشاورزی خرم‌آباد گفت: تسهیلات برای ایجاد اشتغال، مکانیزاسیون، باغداری، دامداری، زنبورداری، صنایع کشاورزی و کارخانجات وابسته به کشاورزی است و بایستی تا پایان بهمن‌ماه سال جاری این تسهیلات جذب شوند.

انتهای پیام/د

افزایش ضریب مکانیزاسیون در خرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.