نشست خبری کنگره ی بین‌المللی قرآن و علوم انسانی برگزار شد

دبیر کنگره ی بین‌المللی قرآن و علوم انسانی در نشست خبری گفت:این کنگره،پنجشنبه،نهم آذرماه با پیام رهبر معظم انقلاب در قم برگزار می‌شود.

نشست خبری کنگره ی بین‌المللی قرآن و علوم انسانی برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت الاسلام رضایی اصفهانی،دبیر کنگره ی بین‌المللی قرآن و علوم انسانی گفت:کنگره ی بین‌المللی قرآن و علوم انسانی پنجشنبه،نهم آذر ماه با پیام رهبر معظم انقلاب از ساعت 8 صبح در سالن قدس مجتمع امام خمینی (ره)قم آغاز می‌شود.

وی تجلیل از صاحبان 12 اثر برتر را از برنامه‌های این کنگره خواند و افزود: امسال از میان 1153 مقاله و چکیده به زبان های فارسی ،عربی، انگلیسی و فرانسه با تشخیص هیئت داوران در نهایت 390 مقاله پذیرفته شد.

دبیر کنگره بین‌المللی قرآن و علوم انسانی با بیان اینکه تا کنون 28 پیش نشست برای این کنگره در داخل و خارج کشور برگزار شده است، گفت: در حاشیه این کنگره از 45 اثر شامل کتاب، مقاله، مجله و نرم‌افزار رونمایی می‌شود.

گفتنی است: آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید و حجت الاسلام و المسلمین اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در این کنگره سخنرانی می‌کنند.

انتهای پیام/ش

قم؛میزبان کنگره ی بین المللی قرآن و علوم انسانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار