کاهش 51درصدی محکومین مالی از سطح زندان های استان کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: از سال گذشته تاکنون شاهد کاهش 51درصدی محکومین مالی از سطح زندان های استان کرمان بوده ایم.

کاهش 51درصدی محکومین مالی از سطح زندان های استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان صبح امروز در جلسه هیأت امنای ستاد دیه نمایندگی استان کرمان ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: میثاق‌نامه‌ای بین دادگستری و سران طوایف جنوب استان کرمان در حوزه مسائل اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم امضا می‌شود.


رییس هیات امناء ستاد دیه استان کرمان گفت:این ستاد یک موسسه خیریه است و نهاد دولتی نیست وتمام وجوهی که برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان کرمان صرف می‌شود را خیران تامین می‌کنند و یا شاکیان هم تخفیف‌هایی را به مددجویان می‌دهند.


نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به اینکه این ستاد از سال 1380فعالیت خود را در استان کرمان آغاز نموده است،ادامه داد: از رئیس و اعضای شورای شهر کرمان درخواست می‌کنیم برای ساخت ساختمان ستاد دیه استان کرمان همکاری کنند، زیرا این ستاد در حال حاضر در ساختمان یکی از خیران دایر شده است.


موحد ابراز داشت: یکشنبه هفته آینده آیین برادری در جنوب استان کرمان با حضور روسا و سران طوایف برگزار می‌شود و قرار است میثاق‌نامه‌ای بین دادگستری و سران طوایف در حوزه مسائل اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم داشته باشیم و ستاد دیه هم می‌تواند بخشی از این میثاق‌نامه را در به فعالیت های خود در زمینه صلح وسازش اختصاص دهند.

 

 

انتهای پیام/س

 

 

 

دادگستری کرمان با سران طوایف جنوب میثاق‌نامه امضا می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.