ادامه واکنش‌های جهانی به اقدام جنجالی آمریکا؛

مقامات اندونزی و مالزی اقدام ترامپ درباره قدس را محکوم کردند

مقامات اندونزی و مالزی نیز همچون سایر کشورها تصمیم آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل را محکوم کردند.

اندونزی و مالزی اقدام ترامپ درباره قدس را محکوم کردندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، جوکو ویدودو، رئیس جمهور اندونزی، روز پنجشنبه در کنفرانسی خبری گفت: «اندونزی قویا اقدام یکجانبه آمریکا را در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل محکوم می کند و از آمریکا می خواهد در این تصمیم بازنگری کند.»

وی افزود«این امر می تواند ثبات و امنیت جهانی را به لرزه درآورد.»

همچنین نجیب رزاق، نخست وزیر مالزی روز پنجشنبه از مسلمانان سراسر جهان خواست قویا با شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی مخالفت کنند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شب گذشته در اقدامی جنجال‌برانگیز قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت. این اقدام با محکومیت کشورهای اسلامی در سراسر جهان مواجه شد.

نجیب رزاق که در نشست سالانه حزب حاکم در پایتخت این کشور صحبت می کرد، گفت: «من از همه مسلمانان سراسر جهان می خواهم اجازه دهید صدایتان شنیده شود و این مطلب را تصریح کنید که ما قویا با به رسمیت شناخته شدن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل در همه زمان ها مخالفیم.»

 

انتهای پیام/

 

محکومیت اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار