پورمختار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تشریح آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف توضیحاتی ارائه داد.

تشریح آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از سازمان اوقافمحمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: این طرح چندی پیش با امضای جمعی از نمایندگان برای بررسی عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه تدوین شد و هنوز هم در حال پیگیری هستیم.

وی با اشاره به اینکه فعلا پاسخی از سوی سازمان اوقاف به ما نرسیده است، ادامه داد: اگر پاسخ‌های سازمان اوقاف به سوالات ما درباره عملکردش قانع کننده باشد از ادامه کار منصرف می‌شویم، اما در غیر این صورت، درباره این مسئله تصمیم‌ می گیریم و احتمالا تقاضای این تحقیق و تفحص را تقدیم هیئت رئیسه می‌کنیم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی تصریح کرد: درباره عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه ابهام و سوالات فراوانی وجود دارد که باید به آنان پاسخ درخوری داده شود و در این زمینه شفاف‌سازی شود.

پورمختار درباره محور‌های طرح تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف، خاطرنشان کرد: نحوه مدیریت سازمان اوقاف، نحوه هزینه‌کرد در آمد موقوفات، عدم توجه به نظر واقفین و نحوه تعامل نامطلوب مسئولان این سازمان با مردم از جمله محور‌های این تحقیق و تفحص است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار