رئیس سازمان سینمایی:

فیلم مستند راویتگر صادق واقعیت است

حیدریان اظهار داشت: فیلم مستند راویتگر صادق واقعیت و ابزاری مهم برای شناخت حقایق است.

فیلم مستند راویتگر صادق واقعیت استبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی، در پیامی به یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» اظهار داشت: فیلم مستند راویتگر صادق واقعیت و ابزاری مهم برای شناخت واقعیات به منظور رسیدن به حقایق است.

متن کامل پیام محمدمهدی حیدریان به این شرح است:

به نام خدا

فیلم مستند راویتگر صادق واقعیت است و ابزاری مهم برای شناخت واقعیات به منظور رسیدن به حقایق. هدف سینمای مستند آگاهی بخشیدن است و فیلم‌ مستند مددکاری است ضروری برای حرکت جامعه در مسیر تعالی و توسعه. سازمان امور سینمایی در کنار هنرمندان و راویان حقیقت با درک ضرورت انعکاس واقعیات و خوب دیدن و خوب نگریستن به آنچه هست، گام‌های محکمی در ارتباط مردم با سینمای مستند و تجربی برداشته و آن را تقویت خواهد نمود.

در آستانه ورود به پنجمین دهه حیات نظام مقدس اسلامی و با تکیه بر فرمایش مولا علی(ع) که «حقیقت بهترین راهنماست» یازدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت را آغاز می‌کنیم.

امیدواریم این جشنواره با آثاری ارزشمند، مجالی باشد برای تجلی کوشش و تلاش هنرمندان متعهد و خلاق ایران اسلامی در نگاهی حقیقت‌گرا و فراگیر که رفتار عالمانه و آگاهانه را در جامعه بسط و گسترش دهد.

محمدمهدی حیدریان
معاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری

 

انتهای پیام/

 

حیدریان به جشنواره سینما حقیقت پیام داد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار