معاون رئیس جمهور در امور زنان در مشهد؛

اولویت‌ اصلی دولت ایجاد فضای امید بخش در جامعه است

معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: ایجاد فضای امید بخش در جامعه به خصوص برای جوانان جزو اولویت‌های دولت است.

اولویت‌ اصلی دولت ایجاد فضای امید بخش در جامعه استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  معصومه ابتکار  در چهارمین همایش منطقه‌ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر افزود: نسل جوان باید احساس کند در فضای جامعه بیاندیشد و احساسات خود را بروز دهدو این بحث مهمی است و حرکت دولت نیز به این سمت است.

وی گفت: همه دستگاه‌ها در این مورد سهیم هستند تا فضای امید بخشی در جامعه را با اشتغال و فعالیت‌های فرهنگی و توجه به حقوق شهروندی ترویج شود.

 
معاون رئیس جمهور در امور زنان افزود: موضوع مهم این نشست که بحث نگاه اجتماعی و توجه به نقش مردم در پیشگیری و مداخله ناشی از اعتیاد است مسئله مهمی در جامعه ما و تمامی کشور‌های دنیا است.

ابتکار گفت: در برخی کشور‌ها برنامه‌های اورژانس ملی تعریف کرده اند و این موضوع در سطح دنیا رو به گسترش است و هرچه علم‌پیشرفت می‌کند بهره گرفتن از مواد مخدر نیز گسترده‌تر می‌شود گرچه فرصت و نشر آگاهی نیز بیشتر اتفاق می‌افتد.

معاون رئیس جمهور گفت: اگر آگاه سازی بیشتر اتفاق بیافتد، اصلاح سبک زندگی رخ می‌دهد و در این مسیر امید بخشی به آینده موضوع بسیار مهمی است که مورد توجه رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده است.

انتهای پیام//ف.ج
 

 همایش منطقه‌ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.