شهرداری باید مانع فعالیت پارچه فروشان دست فروش شود

رئیس اتحادیه پارچه فروشان بیرجند از شهرداری خواست تا مانع فعالیت پارچه فروشان دست فروش شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ خانی نژاد رئیس اتحادیه پارچه فروشان بیرجند گفت: وقتی بازاریان سالانه عوارض کسب به شهرداری پرداخت می کنند انتظار دارند جلوی فعالیت دست فروشان گرفته شود.


وی افزود : دست فروشان در برخی از پیاده روها و میدان های شهر دیده می شوند با عرضه پارچه قاچاق که قیمت و کیفیت پایین دارد به کسب و کارشان لطمه وارد کرده اند.

علیزاده مسئول بازرسی اتاق اصناف هم گفت : ساماندهی دستفروشان توسط شهرداری یکی از مصوبات کمیسیون تنظیم بازار بوده که بارها بر آن تاکید شده است اما باز هم شاهد حضورشان در شهر هستیم.

وی افزود : اتاق اصناف آمادگی دارد در گشت های مشترک با شهرداری، نیروی انتظامی و دستگاههای مرتبط برای جمع آوری دست فروشان از سطح شهر همکاری کند.

خانزاد معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت : شهرداری، دستفروشان و میوه فروشان سیار را در بازار روز ابتدای خیابان غفاری بیرجند و برخی از مکان های خاص ساماندهی کرده و دستفروشی در غیر این اماکن غیرقانونی است.


وی افزود : شهرداری با متخلفان برخورد می کند و شهروندان در صورت مشاهده آنان به سامانه 137 شهرداری گزارش دهند تا جمع آوری شوند.
انتهای پیام/ک

رئیس اتحادیه پارچه فروشان بیرجند از شهرداری خواستار ساماندهی دست فروشان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.