انهدام باند سارقان موتورسيكلت در شهرستان انار

فرمانده انتظامی شهرستان انار از شناسايی و انهدام يك باند سارقين موتورسيكلت و كشف13فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ جعفر غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: درپی وقوع چندين فقره سرقت موتورسيكلت در شهرستان و شكايت تعدادی از مال باختگان دراين خصوص ،بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران آگاهی شهرستان قرار گرفت.


وی افزود: ماموران آگاهی با انجام اقدامات پليسی،يك باند 7نفره سارق غيربومی موتورسيكلت را شناسايی و در طی چندين عمليات جداگانه دستگير كردند.


غضنفری ضمن اشاره به دستگيری7سارق و كشف13فقره سرقت گفت: متهمان غيربومی در ابتدا منكر هرگونه جرمی بودند كه در تحقيقات تخصصی پليس و جمع آوری ادله و شواهد لازم به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضايی معرفی شدند.


وی با بيان اينكه طرح های مبارزه با انواع سرقت ها با جديت بيشتر ادامه خواهد يافت گفت: شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پلیسی و دقت در نگهداری از اموال خود و به ویژه موتورسیکلت ها که اغلب بدون قفل و حفاظ در ساعات مختلف شبانه روز در معابر و خیابانهای شهر رها می گردند زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند و موارد مشکوک را به مركز فوريتهای پليس 110 اعلام کنند.
انتهای پیام/ی

دستگیری 7سارق موتور سیکلت در انار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار