صاحب کار خراسانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کارکنان شرکت‌های دانش بنیان بیمه می‌شوند

رئیس امور شرکت‌های دانش بنیان در خصوص بیمه شرکت‌های دانش بنیان گفت: امروز فرصت مناسب برای شرکت‌های دانش بنیان جهت بیمه کردن کارمندانشان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرایط ویژه بیمه تکمیلی شرکت‌های دانش بنیان اعلام شد و بر اساس آن تمام شرکت‌های دانش بنیان تهران می‌توانند کارمندان خود را بیمه تکمیلی کنند.

 بر اساس این اطلاعیه شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند به صورت تقاضای ثبت نام و دریافت خدمات بیمه تکمیلی را برای خود و اعضای خانواده‌شان داشته باشند البته توجه به این نکته ضروری است که صرفا افراد با داشتن بیمه‌گر پایه تامین اجتماعی می‎‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند و این بیمه شوندگان شامل کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی هستند .

شرکت‌های دانش بنیان متقاضی خدمات درمان تکمیلی باید حداقل ۵۰ درصد کارکنان آن‌ها که در لیست بیمه تامین اجتماعی هستند، همزمان تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی قرار گیرند.


شایان ذکر است؛ مدت زمان ارائه خدمات بیمه چهار ماه تمام شمسی است که ازساعت ۲۴ مورخ ۹۶/۱۰/۰۵ آغاز و در ساعت ۲۴ مورخ ۹۷/۰۲/۰۵ خاتمه می‌یابد و از آن تاریخ به بعد به صورت سالیانه قابل تمدید خواهد بود.

 محمد صاحب کار خراسانی رئیس امور شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی فناوری رئیس جمهور در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این بیمه برای شرکت‌های دانش بنیان گفت: برخی از شرکت‌ها در گذشته کارمندان خود را بیمه نمی‌کردند و بیمه تکمیلی را نمی‌پذیرفتند و با مشکل مواجه می شدند.

وی ادامه داد: اما امروز شرایط بیمه برای شرکت‌های دانش بنیان مهیا شده است و آن‌ها می‌توانند هریک از افراد شرکت خود را بیمه تکمیلی کنند.

انتهای پیام/

شرایط بیمه تکمیلی شرکت های دانش بنیان اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار