سهمیه استخدام جامعه ایثارگری در اداره‌ها رعایت ‌شود

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: سهمیه استخدام خانواده شهدا و جامعه ایثارگری کشور بیش‌ازپیش در دستگاه‌های اجرایی رعایت ‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین پرویز علیزاده در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این موضوع مهم در برنامه ششم توسعه تأکید شده و دستگاه‌های اجرایی موظف به رعایت آن در تمامی استخدام‌ها ازجمله حجمی هستند.

وی افزود: بر اساس قانون 25 درصد استخدام‌ها در دستگاه‌های اجرایی سهمیه خانواده شهدا و جامعه ایثارگری است.

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: 2 ماه پایانی دولت دهم 500 هزار نفر در کشور استخدام شدند که در صورت لحاظ شدن دقیق و کامل این سهمیه هم‌اینک هیچ‌کدام از خانواده شهدا و جامعه ایثارگری بیکار نبودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیزاده عنوان کرد: تنها 52 هزار نفر از خانواده شهدا و جامعه ایثارگری کشور در آن استخدام‌ها جذب دستگاه‌های اجرایی شدند.

وی ابراز داشت: در دولت یازدهم و دوازدهم در تمامی استخدام‌ها سهمیه خانواده شهدا و جامعه ایثارگری لحاظ شده است.

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در مورد جامعه ایثارگری در سال 1390 در ماه‌های ابتدایی آغاز به کار دولت تدبیر و امید تصویب و به استان‌ها ابلاغ شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده با تأکید بر لزوم نهادینه شدن روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا باید مردمی شده و افراد به‌طور خودجوش در این زمینه گام بردارند.

وی افزود: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی و ایثارگری در جامعه جزو اولویت‌های مهم کاری مدیران اجرایی باشد و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 880 شهید، افزون بر 9 هزار جانباز و 317 آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

 انتهای پیام/غ

استخدام 52 هزار نفر از خانواده شهدا و جامعه ایثارگری کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.