تجلیل از شاعر و فیلمساز افغانستانی در تهران

خانه ادبیات افغانستان، مراسم تجدید دیدار با «محبوبه ابراهیمی» شاعر نام آشنای کشور افغانستان را در محفلی با عنوان «خواهر بادهای مهربان» در حوزه هنری  برگزار می ‏کند.

تجلیل از شاعر و فیلمساز افغانستانی در تهرانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، خانه ادبیات افغانستان، مراسم تجدید دیدار با «محبوبه ابراهیمی» شاعر نام آشنای کشور افغانستان را در محفلی با عنوان «خواهر بادهای مهربان» در حوزه هنری  برگزار می ‏کند.

محبوبه ابراهیمی، شاعر و فیلمساز، در حال حاضر مقیم کشور سوئد است. از این شاعر مجموعه شعر «بادها خواهران منند» در سال 1387 از سوی انتشارات سورۀ مهر در تهران منتشر شده است. در کارنامۀ هنری این شاعر مستندهایی چون «کابوس باغ وحش» «دختران علاالدین» «الف ب پ» و ... دیده می شود.

خانه ادبیات افغانستان به منظور گرامی‏داشت از این شاعر فیلمساز، که خود یکی از موسسین این نهاد ادبی بوده محفل ادبی «خواهر بادهای مهربان» را ساعت 16 پنجشنبه  7 جدی/ دی ماه با حضور وی برگزار می‏کند. افزون بر آن شاعران و نویسندگان جوان و پیشکسوت افغانستان در این برنامه حضور خواهند داشت.

مهمانان این محفل ادبی، شاهد شعر خوانی این بانوی شاعر و دیگر شاعران مهمان خواهند بود.

پایگاه خبری حوزه هنری نوشت: حضور تمامی اهالی فرهنگ و ادبیات فارسی در این برنامه آزاد است.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند در زمان یاد شده به سالن امیرحسین فردی حوزه هنری واقع در خیابان حافظ روبه روی دانشگاه امیرکبیر، ابتدای خیابان سمیه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار