انس با قرآن؛

طرح حفظ قرآن در مدرسه امام صادق (ع) ازنا اجرا می شد

معاون آموزش مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) ازنا از اجرای طرح حفظ قرآن کریم برای طلاب این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام عادل مهدوی کیا، با اشاره به اینکه انس با قرآن از ضرورت های طلبگی است، گفت: قرآن و انس با این کتاب انسان ساز الهی موجب تهذیب و تزکیه نفس و روح انسان خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه قرآن نور مطلق است و موجب هدایت و کمال انسان خواهد شد، بیان داشت: حوزه های علمیه و طلاب باید مروج توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه باشند تا آحاد جامعه به ویژه مخاطبان تبلیغ از این نور الهی بهره مند گردند .

معاون آموزش مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) ازنا با اشاره به اینکه طلاب مانوس با قرآن بیش از سایرین در امر تبلیغ علوم دینی در جامعه موفق خواهند شد، افزود: قرآن و آیات این کتاب الهی کامل ترین منبع برای تبلیغ است لذا طلاب باید از همان بدو ورود به حوزه با این کتاب الهی انس گیرند .

حجت الاسلام مهدوی کیا با اشاره به اینکه طرح حفظ قرآن کریم هم اکنون برای طلاب پایه های 1 تا 3 در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) ازنا در طول سال در حال اجرا است، خاطر نشان کرد: این طرح برای طلاب سطح 1 اجرا می شود و در آن طلاب به حفظ جزء هایی از قرآن کریم مانوس خواهند شد .

وی در پایان با اشاره به اینکه مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) ازنا از مدارسی است که در توسعه فرهنگ قرآنی در بین طلاب نقش موثری دارد، افزود: این طرح بصورت مستمر برای طلاب در طول سال تحصیلی با هدف انس با قرآن و حفظ این کتاب آسمانی صورت می گیرد.

انتهای پیام/د

اجرای طرح حفظ قرآن در مدرسه امام صادق (ع) ازنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.