فعالیت مبلغان؛

فعالیت ۹۰ مبلغ در بروجرد

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به فعالیت مستمر مبلغان بومی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان گفت: هم اکنون ۹۰ مبلغ خواهر و برادر به صورت مستمر مشغول فعالیت دینی و تبلیغ در بروجرد هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد عنوان داشت: برای مقابله با این هجمه‌ها نیاز به فعالیت تبلیغی منسجم تری هستیم.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت در عرصه تبلیغ نباید کمرنگ شود و همواره باید در راستای روشنگری به ویژه بین نسل جوان و نوجوان گام برداشت تا جلوی نفوذ فرهنگی دشمنان گرفته شود، افزود: مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان نیازمند تبلیغ گسترده و منسجم است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به اینکه هم اکنون ۹۰ مبلغ در استان مشغول تبلیغ در این شهرستان هستند، اظهار داشت: در دیگر مناسبت‌های دینی و مذهبی در طول سال از ظرفیت مبلغان غیربومی نیز بهره مند می‌شویم.

وی به وظایف تبلیغی مبلغان اشاره و عنوان کرد: کلاس‌های معارف اسلامی با حضور مبلغان بین نسل نو برگزار می‌شود و مهم‌ترین هدف برگزاری این کلاس‌ها تبیین و ترویج ارزش‌های دینی و مقابله با ضدارزش‌ها است.

حجت الاسلام جعفرپور هدف از انجام فعالیت‌های تبلیغی مبلغان را تبیین ارزش ها، دستاورد‌ها و مبانی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برگزاری مراسم دعا و زیارت، اقامه نماز جماعت، سخنرانی، وعظ و خطابه، برپایی کلاس‌های روخوانی و روان خوانی قرآن کریم و تفسیر از جمله برنامه‌های تبلیغی مبلغان است.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و تبلیغی در راستای گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی، پاسخگویی به شبهات، نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مساجد و برگزاری محافل آموزش قرآن کریم از دیگر فعالیت‌های روحانیان شبکه تبلیغ بروجرد است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد ابراز امیدواری کرد که با بهره مندی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های تبلیغی بتوان در رشد فرهنگ دینی جامعه و تربیت نسلی انقلابی و دینی گام‌های مؤثری برداشت.

انتهای پیام/م

۹۰ مبلغ در بروجرد فعالیت  دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.