طرح شهرداری کرمان برای مدیریت بحران

مدیر مرکز مطالعات مدیریت بحران شهرداری کرمان گفت:مرکز مطالعات مدیریت بحران شهرداری، کار مدیریت بحران را تسهیل کرده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اکبر علوی  مدیر مرکز مطالعات و آموزش مدیریت بحران شهرداری با بیان این که این مرکز کار مدیریت بحران را تسهیل کرده، گفت: مرکز مطالعات و آموزش مدیریت بحران شهرداری بعد از زلزله بم طرحی مبنی بر تشکیل مدیریت بحران به استانداری وقت ارائه داد که کرمان در جلسه شورای مدیریت بحران به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شد.


علوی از راه‌اندازی این مرکز در سال 84 خبر داد و اظهار کرد: مدیران ارشد شهرداری کرمان در ابتدای تشکیل این مرکز، در دو دوره آموزشی مدیریت بحران IBC سازمان هلال آبی ترکیه شرکت کردند.


وی با اشاره به آموزش طرح مدیریت جامعه‌محور در ترکیه افزود: در زمان زلزله بم نیز پیش طرحی در سه مرحله کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای فاصله زمانی سال‌های 84 تا 99 ارائه شد.


علوی در ادامه اظهار داشت: همچنین طی توافق این مرکز با صلیب سرخ جهانی، بازتوانی و بازآموزی 124 نفر از نیروهای هلال احمر صورت گرفت.


وی با اشاره به آموزش مدیران شهرداری در حوزه مدیریت بحران گفت: در همین راستا، شهردار به عنوان مدیر بحران و جانشین مسئول مرکز، مجموعه حفاظتی و چهار حوزه پیشتیبانی مالی، اجرایی، برنامه ریزی و مناطق چهارگانه با مسئولیت معاونان خدمات شهری، ساختار مدیریت بحران شهرداری را تشکیل دادند.

انتهای پیام/ی

نقش شهرداری در مدیریت بحران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.