شهر گردشگری چادگان نیازمند توسعه متوازن شهری

فرماندار شهرستان چادگان گفت : با توجه به اینکه چادگان یک شهر گردشگری و برخوردار است، می‌طلبد تا شهرداری خدمات مطلوب و مناسب‌تری به شهروندان ارائه کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور امروز در نشست هم‌اندیشی ساماندهی بافت فرسوده شهر چادگان با موضوع «نظارت بر ساخت و سازهای شهری و مجموعه‌های ویلایی دهکده زاینده‌رود» اظهار کرد: شهرستان چادگان دارای ظرفیت‌ها، فکرها و سرمایه‌های انسانی بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه شهرسازی و معماری است که از این ظرفیت‌ها باید در مباحث شهرسازی و مبلمان شهری با تعامل و همراهی شورا و شهرداری در خصوص فرهنگ‌سازی امور مربوطه به‌درستی استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: در این میان نظام‌مهندسی با تعامل و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و همچنین سایر مسؤولان این شهرستان ضمن آموزش و فرهنگ‌سازی در مبلمان شهری می‌توانند در راستای توسعه متوازن شهری بسیار مؤثر عمل کنند.

فرماندار شهرستان چادگان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دولت دوازدهم ساماندهی بافت فرسوده است، گفت: نظام‌ مهندسی با تعامل و همکاری دیگر مسؤولان می‌تواند تدابیر لازم به‌ منظور ساماندهی بافت فرسوده شهر چادگان را اتخاذ کند.

مسؤول دفتر نظام‌مهندسی ساختمان شهرستان چادگان نیز در این نشست خاطرنشان کرد: توسعه و رونق شهری در همه حوزه‌ها، همکاری و همدلی همه مسؤولان شهرستان چادگان را می‌طلبد.

 افروز سهرابیان افزود: همه باید در کنار یکدیگر با تعامل، هم‌پوشانی و همراهی شورا و شهردار جدید چادگان بتوانیم یک مبلمان شهری مبتنی بر کار کارشناسی‌شده و منطقی با هدف توسعه شهری و همچنین روند معقول ساخت و سازها را در شهر چادگان شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.