رونق اقتصادی؛

منابع فراوان برای توسعه لرستان

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: لرستان در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های فراوانی است که می‌توانند موجب رونق اقتصادی استان شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)  با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی از اصول کار قرارگاه خاتم‌الانبیاء‌است اظهار داشت: احداث طرح هایی از قبیل: جاده دسترسی، ساخت مدارس، مساجد و مراکز بهداشت و سایر طرح های زیرساختی برای مردم جزء اعتقادات ما است و باید برای ارائه خدمات به مردمی که در مناطق دور از دسترس و کمتر توسعه‌یافته زندگی می‌کنند تلاش کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با تأکید بر اینکه مسئولین نیز باید پیگیری کرده و ظرفیت‌های استان را شناسایی کنند افزود: مسئولان با توجه به پتانسیل موجود در لرستان بر اساس اولویت‌بندی و نیازی که وجود دارد باید پیگیر مطالبات مردم در راستای توسعه اقتصادی استان باشند.

سردار عبدالهی  بابیان اینکه جوانان سراسر کشور به‌خصوص لرستان و شهرستان دلفان باید اعتمادبه‌نفسشان بالا باشد و فکر نکنند که وقتی مدرکی را اخذ کرده‌اند حتماً باید از طریق دستگاه‌های دولتی استخدام شوند گفت: جوانان اگر می‌خواهند کارآفرینی کنند بیایند مناطق خود را بررسی کنند و ببینند چه‌کاری می‌توانند انجام دهند که موجب رونق اقتصادی شود.

انتهای پیام/م

لرستان و منابع فراوان برای توسعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.