معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی خبر داد؛

بلیت‌های نوروزی در نمایشگاه گردشگری تهران پیش فروش می‌شوند

محب خدایی گفت: بلیت های آنلاین نوروزی در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران پیش فروش می‌شوند.

پیش‌فروش آنلاین بلیت‌های نوروزی در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاضر در نشست خبری «یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران» که امروز در سالن فجر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزارشد؛ محمد محب خدایی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: نمایشگاه گردشگری امسال با یکسری تغییرات که با هدف معرفی جاذبه های گردشگری کشور اجرا شده است، برگزار می شود. به عنوان مثال سالن۳۸ مجموعه نمایشگاه های بین المللی تهران به استانها اختصاص پیدا کرده است و هر استان ظرفیت‌های خودش را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: هدف اصلی برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ارائه برنامه هایی است که استانها در طول سال برگزار می‌کنند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران، امسال در مساحت ۴۱ هزار متر مربع شامل ۲۲هزار متر مساحت مفید برگزار می‌شود.

محب خدایی ادامه داد: یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران که در یازده محور برگزار می‌شود، ۱۴سالن را تحت پوشش قرار می‌دهد. ما در این دوره نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران با افزایش۱۶ درصدی فضای تحت پوشش مواجه هستیم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی افزود: ۵۰۰شرکت شامل ۷۰شرکت خارجی و ۴۳۰شرکت داخلی در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران شرکت می‌کنند. البته ۴تا۵هزار متر تقاضای مازاد داشتیم که نتوانستیم پاسخگوی آن باشیم؛ البته قرار است نمایشگاه سال آینده را به صورتی برگزار کنیم که تمامی سالن های مجموعه نمایشگاه های بین المللی تهران را به نمایشگاه اختصاص بدهیم.

محب خدایی افزود: محوریت یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران بر روی محصولات گردشگری است و در کنار نمایشگاه براساس ظرفیت های گردشگری هر استان برنامه ای داریم؛ به طور مثال هم اکنون برای تبریز برنامه ای داریم و در قالب آن نمایشگاهی با محوریت طبیعت و سلامت برگزار می‌کنیم.

وی گفت: بحث گردشگری کودک و خانواده را در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران داریم و همدان متولی این برنامه است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: استان مازندران نیز فضای قابل توجهی را به گل یا طبیعت گردی اختصاص خواهد داد.

محب خدایی اظهار کرد: در بحث گردشگری غذا برای اولین بار سالن اختصاصی داریم و در بحث گردشگری الکترونیک ۴۸استان شرکت دارند.

وی ادامه داد: ما در قالب یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با گردشگری را به فعالیت در زمینه تور اپراتورهای مجازی ترغیب می‌کنیم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد: ما در این نمایشگاه به تبلیغ پکیج برنامه های نوروزی استانها، ترکیب گل‌آرایی المانی غرفه ها، معرفی صنایع دستی و سوغات استانها، تبلیغ و توسعه سفرهای داخلی و فروش بلیت‌های آنلاین نوروزی می‌پردازیم.

محب خدایی ادامه داد: وظیفه ما این است که از هر فرصتی برای تبلیغ ظرفیت‌های گردشگری کشور بهره بگیریم و خوشبختانه با جلسات مستمری که در خصوص تبریز۲۰۱۸ داشتیم،کارهای کارشناسی خوبی در این راستا انجام شده است. پلان برنامه 2018 تبریز و همدان در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران رونمایی و معرفی می‌شوند.

وی افزود: امسال برای ارزیابی نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران با دانشگاه علامه همکاری می‌کنیم.

محب خدایی خاطرنشان کرد: کشورهایی چون ایتالیا، آلمان، برزیل، انگلیس، سوئیس، چین، اسپانیا، روسیه، ترکیه، ویتنام، کامبوج، کره جنوبی، بلاروس و امارات متحده عربی در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران شرکت می‌کنند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار