باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

انتصاب‌هایی که حرف‌های رئیس میراث فرهنگی را نقض می‌کند

تغییرات سازمان میراث فرهنگی نشان می‌دهد، مونسان برخلاف حرف‌هایش با تیم قدیمی خود پای به میدان گذاشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با روی کار آمدن دولت دوازدهم، رئیس سازمان میراث فرهنگی نیز همچون رؤسای سایر نهاد‌های مرتبط با دولت تغییر کرد و شاهد نشستن علی‌اصغر مونسان بر کرسی ریاست این سازمان بودیم.

مونسان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه ریاست سازمان میراث فرهنگی و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که آیا با تیم خود به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمده‌اید؟ اظهار داشت: همه آن‌هایی که از سوابق بنده اطلاع دارند، می‌دانند که من هیچ تیمی ندارم و تیم‌گرا هم نیستم.

البته چندی نگذشت که این سخن مونسان با انتصاب‌هایی که رقم خورد، تکذیب شد؛ یعنی فقط چند روز پس از بیان این حرف خبر‌هایی حاکی از صدور حکم محمد محب خدایی و آغاز کار او به عنوان معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی شنیده شد. محب خدایی پیش از این معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بوده و از قضا علی‌اصغر مونسان نیز قبل از آنکه بر کرسی ریاست سازمان میراث فرهنگی بنشیند، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بوده است!

محب‌خدایی اولین نفر از تیم همراه مونسان بود که به سازمان میراث فرهنگی منتقل شد. هنوز از شوک این خبر درنیامده بودیم که خبری مبنی بر انتصاب قدرت ابراهیمی به عنوان مشاور رئیس و مدیر‌کل حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی در صدر اخبار خبرگزاری‌ها قرار گرفت. قدرت ابراهیمی نیز همچون محمد محب‌خدایی، پیش از این سمتی در سازمان منطقه آزاد کیش داشته است. او مشاور مدیرعامل و مدیر کل حوزه ریاست سازمان منطقه آزاد کیش بوده و دومین نفر از تیم مونسان بود که به سازمان میراث فرهنگی منتقل شد!

اخیراً نیز با حکم علی‌اصغر مونسان، روح‌الله مهدی‌نژاد رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و جانشین پوریا سوری شد. مهدی‌نژاد پیش از این مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌المللی سازمان منطقه آزاد کیش بوده است. وی تا به امروز سومین کسی است که از سازمان منطقه آزاد کیش، به سازمان میراث فرهنگی منتقل شده است و به نظر نمی‌رسد که آخرین آن‌ها باشد.

آنچه که در این چند روز در سازمان میراث فرهنگی اتفاق افتاد، باعث شد فکر کنیم افراد دیگری هم هستند که در آینده نزدیک از تیم رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی حکم بگیرند و او با این کار حرف‌های ابتدایی خود را نقض کند.

 


انتهای پیام/

 

وقتی حرف‌های رئیس سازمان میراث فرهنگی نقض می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار