ادامه پروژه کشته‌سازی توسط رسانه‌های معاند +عکس

دشمنان انقلاب همچنان از پروژه شکست‌خورده، کشته‌سازی‌های دروغین استفاده می‌کنند.

ادامه پروژه کشته‌سازی توسط رسانه‌های معاند +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عناصر ضدانقلاب پس از پایان یافتن اغتشاشات و مشاهده بی توجهی مردم به فراخوان‌های مکرر خود، دست به تحریک احساسات از طریق دروغ پردازی و کشته سازی زده‌اند. بلندگوهای رسانه‌ای آشوبگران همچنان به کشته سازی برای تحریک عواطف عمومی می‌پردازند تا با این کار بتوانند مردم را به خیابان بکشند.

در طول هفته گذشته نیز بارها مشخص شده، رسانه‌های آشوبگر از انتشار اخبار دروغ، برای گرم نگه داشتن تنور اغتشاشات در داخل کشور، ابایی ندارند.

دروغ‌های بزرگ درباره آشوب اخیر، از جمله حمله مأموران به «مشروب‌فروشی مصری»، «آوردن تانک به خیابان»!، ورود سپاه به ایذه از طریق دریا و... از جمله اخباری بود که هفته گذشته در این رسانه‌ها منتشر گردید.

در آخرین مورد از این دروغ‌ها، کانال معاند آمدنیوز که اخیراً با نام صدای مردم فعالیت می‌کند با انتشار تصویر یک فرد ادعای عجیبی کرده است. 

این کانال نوشت: «زنده‌یاد سیروان پسندی که باگلوله‌ی مأموران جان باخت اما خانواده‌اش را مجبور کردند که در اعلامیه علت مرگ را براثر سانحه تصادف بنویسند. اما شواهد نشان می‌دهد که حقیقت چیز دیگری است.

 

ادامه پروژه کشته‌سازی توسط رسانه‌های معاند +عکس

همان‌طور که در اعلامیه این فرد دیده می‌شود، وی بر اثر سانحه تصادف فوت کرده است. همچنین باید گفت که در شهر سقز هیچ اغتشاشی به همراه تیراندازی گزارش نشده است.

 انتهای پیام/

پروژه کشته‌سازی  توسط رسانه‌های دشمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.