برگزاری دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم در کرمان

مسئول امور قرانی اوقاف و امور خیریه کرمان از برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی حفظ قران کریم با شرکت 95 نفر در کرمان خبر داد .

برگزاری دوره تربیت مربی حفظ  قرآن کریم در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مختار یعقوبی مسئول امور قرانی اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: در راستای سیاست های سازمان اوقاف در جهت آموزش مربیان قرآنی جهت تدریس در کلاس های طرح حفظ قرآن کریم، اولین دوره آموزشی این طرح با حضور 95 نفر منتخب قرآنی استان از صبح امروز دوشنبه 18 دی ماه به مدت 5 روز در کرمان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هر ساله مربیان قرانی جهت دوره های آموزشی به قم اعزام می شدند ادامه داد : امسال برای اولین بار در با حضور اساتید مرکز تربیت مربی سازمان اوقاف کلاسهای آموزشی تربیت مربی در مرکز استان برگزار می شود.

یعقوبی گفت: پس از پایان این دوره آموزشی و برگزاری آزمون به قبول شدگان علاوه بر مدرک مربی گری پایان دوره جواز حضور و تدریس در کلاسهای طرح حفظ به عنوان مربی داده خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت و تدریس 300 مربی آموزش دیده در کلاسهای طرح تربیت حافظان قرآن کریم استان تصریح کرد: طی شش سال گذشته قریب به 50 هزار نفر داوطلب نسبت به شرکت در کلاس های طرح حفظ قران کریم در کرمان اقدام کردند.

مسئول اداره قرآنی اوقاف کرمان به برگزاری آزمون پایانی طرح حفظ در اسفند ماه سال جاری که با همکاری اداره کل ارشاد کرمان برگزار می شود؛ خبر داد و گفت :کسانی که تمایل به شرکت در این آزمون را دارند می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر تا پایان دی ماه به پایگاه اینترنتی آزمون های سراسری قران کشور به نشانی www.quranedu.ir مراجعه نمایند.

یعقوبی با اشاره به راه اندازی مرکز مجازی حفظ قرآن کریم درآینده نزدیک در استان گفت: هدف از اجرای این طرح، آموزش و مشاوره غیر حضوری توسط کارشناسان مجرب می باشدو بزودی نحوه جزئیات و عملکرد این طرح اطلاع رسانی خواهدشد.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار