وضعیت بحرانی آب شرب در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری نسبت به بحرانی بودن وضعیت آب شرب این استان هشدار داد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نشست بررسی مسائل مرتبط با وزارت نیرو در چهارمحال و بختیاری، عصر دیروز سه شنبه ۲۶ دی ۹۶، با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، معاونین و کارشناسان این وزارتخانه، استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، در تهران برگزار شد.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست، نسبت به بحرانی بودن وضعیت آب شرب این استان بویژه در تابستان سال آینده، با توجه به روند خشکسالی‎های اخیر و کاهش بارش برف و باران، هشدار داد.

وی، با تأکید بر ضرورت رعایت حقابه استانی، خواستار واگذاری مدیریت تأسیسات آبی و نیروگاهی زاینده رود به چهارمحال و بختیاری شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تملک اراضی، پرداخت حق و حقوق مردم در طرح‌ها و پروژه‌های آبی و خرید و ثبت اراضی به نام دولت و اداره امور آب استان هم نیازمند تدابیر لازم است.

رضا اردکانیان وزیر نیرو نیز در این نشست، دستورات لازم درخصوص موارد مطرح شده توسط استاندار و مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی را به معاونین خود صادر کرد.

در این نشست همچنین از وزیر نیرو برای سفر به چهارمحال و بختیاری و آشنایی بیشتر با مشکلات کشاورزان و اهالی استان دعوت به عمل آمد.

انتهای پیام/خ

نشست استاندار و نمایندگان چهارمحال و بختیاری با وزیر نیرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۷ دی ۱۳۹۶
در همین تهران هم وضع خیلی وخیم