تقلای رسانه‌های هوچی گر برای کشته سازی از جسد آشوب

رسانه‌های ضد انقلاب فردی را که ۱۳ روز بعد از آشوب در اراک فوت شده را کشته اغتشاش ها جا زدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛در حالی که رسانه‌های هوچی گر ضد انقلاب که موجب آشوب ۹ دی ماه 96 در اراک شدند فردی را کشته اغتشاش های اراک معرفی کردند که پلیس استان مرکزی اعلام کرد که این فرد ۱۳ روز بعد از این قضایا در تاریخ ۲۲ دی ماه فوت شده است.

سرهنگ خلجی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: صبح روز جمعه ۲۲ دی ماه سال جاری گزارشی از پیداشدن جسد فردی در یک ساختمان مخروبه در یکی از محله‌های شهر اراک، توسط اهالی محل به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله با حضور کارآگاهان پلیس و پزشکی قانونی در محل، جسد پسر جوان ۱۹ ساله در حالی که یک سرنگ مواد مخدر در بازویش قرار داشت در طبقه سوم ساختمان مخروبه مشاهده و مورد معاینه قرار گرفت.

سرهنگ خلجی افزود: در بررسی صحنه فوت، مقادیری آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و حسب دستور مرجع قضایی جسد متوفی برای تعیین علت دقیق مرگ، به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

وی اضافه کرد:  اخیرا برخی شبکه‌های معاند در ادامه دروغ پراکنی‌های خود، خبری دروغین در خصوص دستگیری این فرد در اغتشاش های  اخیر و قتل او در بازداشتگاه‌های دستگاه‌های امنیتی و انتظامی منتشر نموده اند.

رسانه‌های ضد انقلاب که نتوانستند با پول‌های عربی ایران را نا آرام کنند اکنون به کشته سازی روی آورده اند تا دل اربابان خود را بدست بیاورند.

پیش از این هم این رسانه‌ها سعی کردند مرگ یک متهم که در بازداشتگاه کلانتری ۱۲ اراک که به دلیل فروش و حمل مواد مخدر دستگیر شده بود را به نا آرامی‌های اخیر اراک ربط دهند که پزشکی قانونی، پلیس و دادگستری این موضوع را تکذیب کردند.

انتهای پیام / ج

جازدن فردی که ۱۳ روز بعد از آشوب در اراک فوت شده به جای کشته اغتشاش های اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.