نمایش ۲۲ فیلم جشنواره فجر در شیراز

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از نمایش ۲۲ فیلم جشنواره فجر در شیراز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی رنجبر معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اعلام اینکه ۲۲ فیلم جشنواره فجر به شیراز می‌آید، گفت: سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۶ تا ۲۶ بهمن‌ماه در تالار حافظ و در چهار نوبت اکران می‌شود.

وی افزود: از آنجا که اکران فیلم‌های جشنواره فجر تنها در سالن‌هایی با ظرفیت بیش از ۵۰۰ نفر امکان‌پذیر است درحال انجام رایزنی‌های لازم برای اختصاص سالن دوم به این فیلم‌ها هستیم که درصورت موافقت، سینما سعدی نیز میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

رنجبر دلیل عدم امکان استفاده از ظرفیت سینما‌های خصوصی شیراز را استاندارد‌های وزارت‌خانه و سازمان سینمایی اعلام کرد که این استاندارد‌ها برخورداری از سالن‌های خصوصی را مانع شده است.

رنجبر با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها به دلیل فشردگی زمان جشنواره و تعداد فیلم‌ها درحال انجام است، افزود: درصورت در اختیار گرفتن دو سالن می‌توان برنامه نهایی را اعلام کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تهیه بلیت جشنواره را از طریق سایت اعلام شده امکان پذیر دانست و گفت: فیلم‌ها به صورت همزمان با تهران در شیراز به نمایش درمی‌آیند و هیچ اکرانی را زودتر و یا دیرتر از تهران نخواهیم داشت.

علاقمندان می‌توانند بلیت جشنواره فیلم فجر را از طریق سایت که اعلام خواهد شد، تهیه کنند.
انتهای پیام/ر

شیراز میزبان ۲۲ فیلم جشنواره فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار