۶ هزار و ۶۴۴ مددجو لرستانی از کارگاه‌های مهارت‌آموزی بهره‌مندشدند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از بهره‌مندی ۶ هزار و ۶۴۴ مددجو استان از کارگاه‌های مهارت‌آموزی طی ۱۰ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امین‌الله کردعلیوند معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان اظهار کرد: آموزش مهارت فنی‌وحرفه‌ای مستعدین اشتغال با اولویت جوانان مهمترین گام توانمندسازی مددجویان است.

وی خاطرنشان کرد: حوزه اشتغال وخودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف ایجاد مهارت و توانایی برای احراز شغل و یا افزایش مهارت در حرفه‌ای خاص، اقدام به ارائه آموزش‌های فنی به مددجویان تحت حمایت می‌کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با اشاره به بهره‌مندی مددجویان از کارگاه‌های مهارت‌آموزی، بیان‌داشت: ۶ هزار و ۶۴۴ مددجوی لرستانی از ابتدای امسال تاکنون با حمایت کمیته امداد آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای را برای ایجاد شغل مناسب فراگرفتند.

کردعلیوند تصریح کرد: بر همین اساس ۲ هزار و ۷۲۴ نفر در بخش مهارت‌آموزی، ۳ هزار و ۳۲۵ نفر در بخش پایدارسازی و توسعه، ۲۵۷ نفر در بخش کارآفرینی و ۳۳۸ نفر در بخش حرفه آموزی آموزش‌های مرتبط با ایجاد شغل را با بهره‌مندی از ظرفیت اساتید و آموزشگاه‌های واجد صلاحیت فرا گرفتند.

وی گفت: به منظور ایجاد اشتغال مولد تاکنون ۳ هزار و ۱۹۶ فقره تسهیلات ارزان قیمت با اعتبار ۵۲۷ میلیارد ریال در اختیار متقاضیان بخش‌های کشاورزی، دامپروری، خدمات فنی، صنایع دستی و حمل‌ونقل قرار گرفته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان یادآور شد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۳۶ هزار و ۶۵۷ مورد نظارت بر طرح‌های خود اشتغالی انجام شده است.

انتهای پیام/م

بهره‌مندی مددجویان لرستانی از کارگاه‌های مهارت‌آموزی

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.