فرمانداردلفان خبرداد؛

بهره برداری بیش از ۷۰ طرح اقتصادی و عمرانی در دلفان

فرمانداردلفان ازبهره‌برداری بیش از ۷۰طرح اقتصادی،عمرانی وخدماتی دهه فجربااعتباری بالغ بر ۲۵میلیارد تومان دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جعفر طولابی فرمانداردلفان با اشاره به کلنگ زنی احداث یک واحد گلخانه‌ای ۲۵ هکتاری در دلفان همزمان با ایام مبارک فجر، اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال بیش از ۷۰ طرح اقتصادی، عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اشتغالزایی ۳۰۰ نفر با بهره برداری از این طرح ها، افزود: از جمله طرح‌هایی که در دهه مبارک فجر در شهرستان دلفان به بهره‌برداری خواهند رسید می‌توان به گازرسانی به ۱۶ روستای شهرستان، افتتاح ۴ واحد تولیدی با اشتغال‌زایی بیش از ۲۰ نفر، بهره‌برداری از ۹ واحد مسکن روستایی و ساخت انبار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اشاره کرد.

فرماندار دلفان همچنین با اشاره به کلنگ زنی طرح آبیاری نوین ۲۲۰ هکتاری در دلفان، عنوان کرد: افتتاح طرح روکش آسفالت محور نورآباد به نهاوند و روکش آسفالت برخی مناطق روستایی، افتتاح یک واحد صنعتی تولید پلاستیک و افتتاح آسفالت معابر حدود ۱۵ روستای شهرستان را دهه مبارک فجر در شهرستان خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی به جوانان و آینده‌سازان کشور امری مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: باید در برگزاری برنامه‌های دهه فجر این امر مورد توجه جدی قرار گرفته و در این زمینه هدفگذاری اساسی انجام شود تا از این فرصت در راستای ترویج این فرهنگ استفاده کنیم.

طولابی دهه فجر را یکی از فرصت‌های بسیار مناسب برای آگاه‌سازی نسل جدید انقلاب با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید از این فرصت به نحو مطلوب و شایسته استفاده کرد چرا که ابعاد مختلفی در پیروزی انقلاب اسلامی وجود دارد که در این برنامه‌های مناسبتی می‌توانیم این مسائل را بازگو و شفاف سازی کنیم.

انتهای پیام/م

بیش از ۷۰ طرح اقتصادی و عمرانی در دلفان به بهره‌برداری می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار