استاندار لرستان:

با گذشت ۸ ماه از سال هنوز کار اجرای طرح های لرستان شروع نشده است

استاندار لرستان گفت: کار اجرای برخی از پروژه‌های لرستان با گذشت ۸ ماه از سال هنوز شروع نشده در حالی که این پروژه‌ها ۳۰ تا ۴۰ درصد تخصیص اعتبار دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی ، استاندار لرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان باید در برابر مصوبات این شورا مسئولیت مدارانه اظهارنظر کنند.

وی به لزوم پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان جهت دریافت اعتبارات حوزه اسناد خزانه تأکید کرد و افزود: اکثر مناطق در این زمینه اقدام کرده‌اند بنابراین لازم است دستگاه‌های اجرایی لرستان نیز هرچه سریع‌تر ورود پیدا کنند.

استاندار لرستان عنوان کرد: بسیاری از طرح های لرستان ۵۰ درصد تخصیص دارند، اما علی‌رغم وجود این تخصیص اقدامی از سوی دستگاه‌ها انجام‌نشده است.

وی با بیان اینکه در برخی از شهرستان‌ها پروژه‌هایی وجود دارد که ۳۰ درصد تخصیص دارند، اما ۸ ماه از سال ۹۶ می‌گذرد و هنوز کار شروع نشده است، افزود: مدیران استان وضعیت تمامی پروژه‌های بالای ۱۰۰ میلیون تومان را بررسی و گزارش آن را ارائه دهند، دلیلی ندارد پول باشد، ولی کار نشود.

وی به لزوم تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام استان تأکید کرد و گفت: روند کار پروژه‌های نیمه‌کاره که تخصیص دارند شروع شود.

استاندار لرستان به بازدید‌های میدانی خود از طرح های نیمه‌تمام شهرستان‌های لرستان اشاره و عنوان کرد: کار پروژه‌های شهرستان‌ها هنوز شروع نشده است و این در حالی است که ۸ ماه از سال می‌گذرد و این پروژه‌ها ۳۰ تا ۴۰ درصد تخصیص اعتباردارند.

وی با بیان اینکه در برخی از این پروژه‌ها هنوز پیمانکار هم انتخاب‌نشده که این وضعیت قابل‌قبول نیست به همین دلیل باید لیست تک‌به‌تک این پروژه‌های مصوب چک شود تا اگر دستگاهی شروع به کار نکرد اعتبار آن با دستگاه دیگر جابه‌جا شود، افزود: دستگاه‌های اجرایی مانند راه و شهرسازی، امور آب، آب و فاضلاب شهری و بهداشت و درمان که پروژه‌های آن‌ها پیوست دارد از طریق وزارتخانه‌های مربوطه برای بودجه ۹۷ پیگیری کنند.

انتهای پیام/د

 کار اجرای طرح های لرستان با گذشت ۸ ماه از سال هنوز شروع نشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار