پیام رئیس آنروا به مقامات آمریکا: کمک به آوارگان فلسطینی را درگیر مسایل سیاسی نکنید

رئیس آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی (آنروا) از آمریکا خواست تا به کمک‌های خود به آوارگان فلسطینی جنبه سیاسی ندهد.

یک مقام  UNRWA از آمریکا خواست کمک به آوارگان فلسطینی را درگیر مسایل سیاسی نکندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از میدل ایست مانیتور، ماتیاس اسمال، رئیس آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی (آنروا) در غزه از آمریکا درخواست کرد تا به کمک های خود به این سازمان بین المللی که به آوارگان فلسطینی کمک می کند، وجهه سیاسی ندهد.

در طی تظاهرات هزاران کارمند آنروا که در مقابل دفتر سازمان ملل در غزه برگزار شد، اسمال گفت: قابل قبول نیست که آمریکا کمک های خود به ما را درگیر مسائل سیاسی کند.

وی در ادامه افزود: من به مقامات آمریکا اعلام می کنم که شما یک شریک متمایز برای ما بوده اید. به خاطر کمک های شما ما توانستیم بزرگترین سازمان فعال در زمینه اقدامات بشردوستانه را شکل دهیم. بنابراین آمریکا باید به این نقش خود در این باره ادامه دهد.

وی تاکید کرد بقای این سازمان به یک مسئله سیاسی وابسته است. بنابراین این مسئله باید حل و فصل شود قبل از آنکه سبب منحل شدن آنروا شود.

این مقام سازمان ملل همچنین تاکید کرد ما تنها به دنبال کمک های مالی نیستیم، بلکه می خواهیم به یک راهکار جامع برای حل مسئله آوارگان فلسطینی دست یابیم.

هفته گذشته  کمیساریای عالی آنروا کمپینی را برای جمع آوری کمک های مالی برای این سازمان تشکیل داد. در حال حاضر این سازمان درگیر بدترین بحران مالی خود، از زمان تاسیس تاکنون است. وی این کمپین را "عزت، گران بهاست" نامید.

انتهای پیام/

 

درخواست کمک رئیس آنروا از آمریکا

 

برچسب ها: فلسطین ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار