معابر اصلی شهر کرمان سالانه دو بار خط کشی می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری کرمان، گفت: این سازمان سالانه دوبار معابر اصلی شهر کرمان را خط‌کشی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زنگی‌آبادی مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری کرمان از خط‌کشی معابر در مهرماه و اسفندماه خبر داد و گفت: برای هر بار خط‌کشی معابر، یک میلیارد تومان هزینه می‌شود.


وی به نصب و نگه‌داری علایم ترافیکی توسط سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری کرمان اشاره کرد و گفت: متأسفانه ماهانه به‌طور متوسط 150 تابلوی ترافیکی در شهر کرمان توسط برخی شهروندان تخریب و یا سرقت می‌شود.


مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری کرمان به اصلاح هندسی معابر هم اشاره و خاطرنشان کرد: اصلاح هندسی معابر زیر نظر معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری و توسط این سازمان انجام می‌شود.

همچنین شهردار منطقه چهار کرمان از رفع مشکل روشنایی تعدادی از معابر و پارک‌های سطح این منطقه خبر داد.


علی نیک‌طبع با اشاره به اهمیت و لزوم تامین روشنایی پارک‌ها و معابر، گفت: در این راستا مشکل روشنایی پارک شهید ایرانمنش واقع در خیابان شهید اسدآبادی و حاشیه فضای سبز بولوار ساوه رفع شده است.


وی ادامه داد: همچنین نصب برج نوری در پارک نسترن واقع در بولوار ادیب نیز انجام گرفته است.


نیک‌طبع در ادامه از رفع مشکل روشنایی پارک عطار شماره 1 و 3 خبر داد و افزود: با توجه به ضرورت تامین روشنایی مطلوب در پارک‌ها و اماکن عمومی سطح شهر جهت حفظ امنیت شهروندان، عملیات اصلاح و رفع مشکل روشنایی پارک‌ها و معابر سطح منطقه بر اساس نیاز و اولویت در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.


وی هدف از این اقدامات را زیباسازی منظر و چشم انداز شهری در شب، تامین و حفظ امنیت شهروندان و خدمات رسانی مطلوب به آنها عنوان کرد.

انتهای پیام/ی

فعالیت های شهرداری کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.