پنج طرح عمرانی از سوی شهرداری داراب در ایام دهه فجر عملیات اجرایی را آغاز کرده یا به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نصرالله سلامی‌نژاد شهردار داراب در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی با اشاره به اینکه احداث پنج زمین ورزشی به مساحت ۷ هزار مترمربع و پارک خانواده به مساحت ۲۰ هزار مترمربع نیز امروز آغاز می‌شود، افزود: احداث پارک خانواده با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دستور کار شهرداری قرارگرفته که دوسوم این رقم توسط شهرداری و مابقی از محل اعتبارات سه درصد نفت و گاز تأمین می‌شود.

سلامی‌نژاد ادامه داد: پروژه‌های عمرانی شهرداری به ارزش هفت میلیارد تومان در ایام دهه فجر انقلاب، افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اظهار کرد: آسفالت ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر داراب در دست اقدام بوده که برای این طرح ۳ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است و در مرحله دریمی که در بافت فرسوده شهر قرار دارد با همکاری اداره راه و شهرسازی، ۵۰۰ تن قیر در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد و ۱۰۰ هزار مترمربع از این منطقه در آینده نزدیک آسفالت می‌شود.

سلامی نژاد بیان کرد: بهسازی بلوار فرهنگیان و بلوار آب امروز به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۰ هزار مترمربع آسفالت در این ۲ پروژه اجراشده است.

شهردار داراب تصریح کرد: در صورت موافقت اداره منابع طبیعی، بهسازی ضلع غربی پارک جنگلی شهرستان به‌زودی آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ر

عملیات اجرایی پنج زمین چمن مصنوعی در داراب

برچسب ها: دهه فجر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.