چگونه در 60 ثانیه نیم میلیون برنده شویم؟

ایران هتل آنلاین به شادمانی دوازدهمین سالگرد فعالیت خود، در اقدامی شگفت انگیز و بدون قرعه کشی به تمامی اعضای خود هدیه نیم میلیونی اعطا می کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی ایران هتل، این شرکت همزمان با آغاز دوازدهمین سال فعالیت خود در زمینه رزرو هتل به صورت 100% آنلاین در 15 بهمن ماه، هدیه ویژه نیم میلیون تومانی را برای تمامی همراهان خود در نظر گرفته است.

چگونه در 60 ثانیه نیم میلیون برنده شویم؟


این هدیه متعلق به کسانی است که از تاریخ 15 بهمن لغایت 22 بهمن ماه اقدام به ثبت عضویت در سایت ایران هتل آنلاین نموده و اولین رزرو خود را تا نوروز، یعنی در بحبوحه ی سفرهای نوروزی انجام دهند.


عضویت در سایت ایران هتل تنها 60 ثانیه زمان خواهد برد. یعنی به ازای هر ثانیه بیش از 8 هزارتومان جایزه.


میهمانان محترم سایت ایران هتل برای دریافت هدیه 500 هزارتومانی تنها کافیست مراحل زیر را انجام دهند :
در سایت ایران هتل ثبت نام کنید
• یک رزرو تا نوروز 97 انجام دهید.
و تمام.


با این دو گام هدیه نیم میلیونی برای اعضا فعال شده و تا پایان تابستان 97 در هر رزرو می توانند از 30 هزار تا 200 هزار تومان از اعتبار نیم میلیونی خود بهره ببرند.


لازم به ذکر است تنها ثبت نام های صورت گرفته از طریق صفحه جایزه نیم میلیونی از این اعتبار برخوردار خواهند بود.


خبر خوب دیگر برای همراهان ایران هتل آنلاین پیش فروش هتل های نوروزی در 47 شهر ایران است.


با نزدیک شدن روزشمار نوروز به لحظات پایانی، تب و تاب برنامه ریزی های سفری بیشتر شده و میزان رزرو هتل برای این ایام به اوج خود می رسد از این رو، هتل ها در پیک کاری قرار گرفته و عموما بالاترین نرخ خود در طول سال را خواهند داشت اما سایت ایران هتل در ایام نوروز هم برای برخی از هتل های شهرهای مختلف ایران تخفیف های ویژه در نظر گرفته است. بنابراین در کنار لذت بردن از شیرینی هدیه نیم میلیونی، انتخاب های متنوع و گوناگونی برای سفر نوروزی میهمانان عزیز فراهم آمده است که هر سبک و سلیقه ای را در بر میگیرد.


شرکت ایران هتل آنلاین، امید دارد تا شما نیز با دریافت این هدیه شریک شادی هایشان شوید.

رپرتاژ خبری/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار