جشن مردمی انقلاب؛

غلامی: خواسته امام و رهبری، شنیده شدن صدای مردم از بطن جامعه است

وزیر علوم گفت: اینكه صدای مردم از بطن جامعه شنیده شود، مسئله ای است كه از ابتدای انقلاب، امام راحل و رهبری به آن تاكید داشتند.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینكه مسئولان باید صدای واقعی مردم را بشنوند، اظهار كرد: اینكه صدای مردم از بطن جامعه شنیده شود، مسئله ای است كه از ابتدای انقلاب اسلامی، امام راحل و پس از آن رهبری به آن تاكید داشتند.

وی ادامه داد: این مسئله حاكی از آن است كه اكثریت مسئولان بین مردم زندگی می كنند؛ البته شاید مشغله های كاری مدت زمان زیادی را از آنان بگیرد اما آنان هم خانواده و فامیل دارند و می دانند در جامعه چه می گذرد.

وزیر علوم تصریح كرد: امیدواریم كه مسئولان پیام هایی را كه از مردم دریافت می كنند، بیش از پیش به كار ببندند.

غلامی درباره مطالبات واقعی مردم، گفت: ما باید به صورت شفاف و صریح با مردم صحبت كنیم چرا كه آنان باید در جریان مسائل اجرایی كشور قرار گیرند و بدانند چه مسائلی باعث شده كه برخی از خدمات به كندی صورت گیرد.

وی خاطرنشان كرد: لذا این امر با سرعت انتشار خبر میسر است، دقت كنیم كه گروه‌های مختلف كه با انقلاب رابطه خوبی ندارند از مسائل كشور سوء استفاده نكنند.

انتهای پیام/

حضور وزیر علوم در راهپیمایی 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار