غلامی مطرح کرد؛

دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و علمی کاربردی در سال 97 ادغام نمی‌شوند

وزیر علوم گفت: ادغام دو دانشگاه علمی کاربردی و فنی حرفه‌ای برای سال ۹۷ امکان پذیر نیست.

دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و علمی کاربردی در سال 97 ادغام نمی‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منصور غلامی وزیر علوم در حاشیه چهارمین کنگره ملی آموزش، مهارت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث افزایش پیدا نکردن حقوق اعضای هیئت علمی را در جلسه هیئت دولت مطرح نکردم اما در سازمان برنامه بودجه بحث کردیم و این مسئله را در ملاقات با رئیس مجلس نیز مطرح کردیم.

پیگیری برای آزادی دانشجوی سوم در اغتشاشات اخیر ادامه دارد

وی با بیان اینکه در کمیسیون تلفیق تغییراتی ایجاد و ما نسبت به این مسئله به رئیس مجلس اعتراض کردیم، ادامه داد: 3 نفر از دانشجویان در اغتشاشات اخیر در بازداشت به سر می‌بردند که طی 3 روز گذشته 2 نفر آزاد و پیگیری برای آزادی دانشجوی سوم در حال انجام است.

غلامی ادامه داد: فرآیند بررسی و توسعه دانشگاه‌ها در راستای ماموریت‌های محول شده به این مراکز همچنین به منظور افزایش درآمدهای پژوهشی بوده است.

وزیر علوم عنوان کرد: برنامه ریزی خوبی برای آموزش مهارت‌ها به دانشجویان هر رشته در دانشگاه‌های نظری در حال انجام است و خوشبختانه موفقیت‌های خوبی با اجرای این طرح کسب شده است.

غلامی در خصوص ادغام دو دانشگاه علمی کاربردی و فنی حرفه‌ای ادامه داد: ادغام دو دانشگاه علمی کاربردی و فنی حرفهای برای سال 97 امکان پذیر نیست.

غلامی عنوان کرد: آموزش‌ های مهارتی به وسیله بخش خصوصی زیر نظر دانشگاه علمی کاربردی انجام می‌شود و این دانشگاه در راستای کارآفرینی و اشتغال زایی از توانمندی بالایی برخوردار است.

وی یادآور شد: برنامه ریزی خوبی جهت اشتغال زایی دانشجویان دانشگاه نظری انجام می‌شود و این طرح در همه دانشگاه‌ها توسعه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار